Hoofdmenu

rare klachten

Gestart door marieke77, 12 januari, 2017, 14:08:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieke77

in december kreeg ik de diagnose pfeiffer. Daarvoor bleek het cytomyalgie virus actief te zijn geweest.Na 2 weken behoorlijk ziek te zijn geweest  (keelpijn, heel erg benauwd,koorts,en vreselijk moe en duizelig)langzaam weer opgeknapt.  Ik ben een sporter en wil proberen weer wat conditie op te bouwen. Steeds als ik een stukje wil gaan fietsen krijg ik na een tijdje een soort hartkloppingen. Soms wordt ik gelijk ziek een paar uur later. Krijg dan hele erge nekpijn die over mijn hoofd doortrekt. Dat duurt een dag of 2. Dat laat ik dus maar..Misschien is een stukje wandelen beter. Heeft er iemand soortgelijke klachten gehad?Ik vraag me ook af hoe lang dit allemaal kan gaan duren...Het is vreemd dat mijn lichaam mij zo in de steek laat. Ik vraag me af hoe iedereen hier mee omgaat?

Groet Marieke

Peetje

Nekpijn komt mij niet bekend voor. Ziek worden na inspanning is niet ongewoon.
Na Pfeiffer en/of CMV gelijk weer vol gaan https://duckduckgo.com/?q=pictures+alienware+15r3&t=ipad&ia=web, is meestal geen aanrader. Rustig opbouwen, dus inderdaad beter beginnen met een stukje wandelen.

Iedereen reageert anders op Pfeiffer. Het is dus niet te voorspellen hoe lang het gaat duren voordat je je conditie terug hebt.
Vervelend en lastig dat je lichaam je in steek laat, maar dat hoort er vaak wel bij. Langzaam opbouwen en je grenzen in de gaten houden, en dan ben jeopelijk snel weer de oude. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.