Pas als je toegeeft gaat het over!!

Gestart door Daan86, 23 maart, 2016, 11:32:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daan86

Beste lezers,

Vooral de mensen die pfeiffer hebben waar bij het maar niet over wil gaan!

Oktober 2015 kreeg pfeiffer, tot 3 weken geleden zag ik geen toekomst en uitweg meer uit deze ellende!! Ik zal proberen kort te vertellen wat ik heb ervaren.

Eerste 3 weken
Keelontsteking
Opgezette klieren in oksels, liezen en hals
Moe
Na elke inspanning het gevoel dat ik was aangereden door een tank!

Toen ik ( niet ) meer ziek was, ging ik alles weer volgas doen: werken sporten uitgaan etc.
Toen heb ik me ook laten testen omdat me klieren niet slonken en vermoeidheid niet weg gingen, en vooral die man met de hamer elke keer. Zo'n vreselijke pijn aan me lichaam.
Er kwam pfeiffer uit de test.

Ik ben van november tot 3 weken geleden volledig tegen het verkeer in gegaan. Volgas blijven werken, blijven sporten, laat opblijven. En maar zeiken elke dag dat ik me zo vreselijk ellendig voelde.

Homeopaat
Dokter
Acupunctuur
Haar analyse
Internist ( voor me klieren ) dit vond ik namelijk eng
Dieet
Medicijnen
Etc etc

Niks maar dan ook niks hielp!

Tot ik een maand geleden een mede pfeiffer pattient sprak met precies het zelfde verhaal!
Hij drukte mij op mijn hart dat alles over gaat als ik stop met sporten laat slapen en onnodige inspanning.

Ik werk nu wel maar in mijn pauze ga ik even slapen op de bank boven op kantoor, verder doe ik niks anders als liggen en slapen!
Echt waar het ging na 3 dagen al 10 keer beter!
Ja ik moest er gewoon aan toe geven.

Voor de mensen die in het zelfde schuitje zitten, luister naar je lichaam! Je leest het overal maar het js echt waar!!! Ik ging ook door en verder als het gaatje! Het brengt je alleen maar ellende.

Ik hoop er met een maand af te zijn en dan weer langzaam op bouwen.

Ik ben echt geen aansteller, heb al zo veel gehad en meegemaakt! Doet me normaal niet veel!
Pfeifer is echt een dikke vette onderschatte kut ziekte!!!

Stertke allemaal, en zet hem op!

Daan


Caatje

Dit is zeker zo! Tegen de moeheid verzetten en er doorheen proberen te lopen werkt averechts dat is ook mijn ervaring. Als het wat beter gaat is de kunst om steeds de grens op te blijven zoeken zonder daar overheen te gaan. Moe is moe en daar doorheen gaan wordt uitputting en terugval is mijn ervaring.
Sterkte en beterschap!

Peetje

We zijn nu ruim een maand verder, dus ik hoop binnenkort te lezen dat je weer bijna of helemaal de oude bent.

Daan86

Ik moet helaas melden dat ik nog steeds niet fit ben! Moe, soms opgezette klieren en veel spierpijn!
Ik heb geen oplossingen meer.

Gr Daan

Marit

Hoe gaat het intussen?

Niet dat je je zorgen moet maken als het niet gaat hoor, het kan snel gaan en het kan heel lang duren, blijven luisteren naar je lijf is hoe dan ook altijd belangrijk!

Ik hoop dat je je beter voelt en in een duidelijk opgaande lijn zit.
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen