Hoi,
Ben ik weer even..
Nadat ik te horen had gekregen dat ik geen pfeiffer of cytomegalie had en de rest van mijn bloed ook goed bleek te zijn had ik de hoop dat ik me snel beter zou gaan voelen want mijn dokter hield het nog steeds erop dat ik te lang was doorgelopen met de griep..
Alleen voelde ik mij weer steeds slechter worden, stortte ik weer in en kon ik weer even helemaal niks, dat was vorig weekend.
Ik zou afgelopen maandag naar de arboarts moeten maar omdat ik mij zo beroerd voelde besloot ik er voor te kiezen om naar mijn eigen dokter te gaan en de arbo af te bellen.
De arbo zou mij 's middags terug bellen.
Mijn dokter kwam erachter dat mijn hartslag te hoog was, 120 namelijk..
Dus ik kreeg betablokkers van hem mee en hij wilde me afgelopen woensdag weer terug zien om te kijken of die mij hadden geholpen.
Inmiddels had de arbo gebeld en kreeg ik een rist vragen over me heen waarvan ik sommige nergens op vond slaan en vertelde ik al mijn klachten die ik had gehad..
Waarop ik te horen kreeg dat de arbo vond dat ik deze week nog wel even voor 8 uur aan het werk kon gaan..

Ben ontzettend kwaad geworden maar volgens de wet beslist de arbo of je kan werken of niet..rare wetgeving hier..je eigen dokter heeft er niks over te zeggen, zeggen ze..

En hoe jij je voelt doet er allemaal niet toe.. Toen ik zei dat ze alleen voor het geld zaten en dat als ik aan de kant van de weg terecht kwam met de auto ik hun aansprakelijk zou stellen werd er tegen me gezegd dat ze het nogal raar vonden dat ik zo reageerde..

Vind je het gek? Er is nog niet eens een diagnose gesteld..
Ben er tegenin gegaan en gezegd dat ik nog niet ging werken dus willen ze me a.s maandag terug zien..
Maar goed ik woensdag terug naar de dokter en nog steeds was mijn hartslag niet gezakt en dus ben ik nu doorgestuurd naar de cardioloog..schrik je toch wel even van op je 35e

Want heb namelijk ook symptomen die kunnen aanduiden dat ik iets aan me hart zou kunnen hebben zoals die prikkelhoest die nog steeds niet weg is, misselijkheid en extreme moeheid en nachtzweten af en toe.
En dan is er ook nog zo'n lekkere lange wachtlijst..kan pas de 28e terecht..bij een ander ziekenhuis eventueel volgende week al maar dan moet ik eerst toestemming van mijn dokter krijgen en dat krijg ik maandag te horen.
Maar goed nu had ik gisteren weer een enorm k-moment om het zo maar te zeggen, werd giga moe en misselijk wakker..
Kreeg ziekenbezoek en onder het praten moet ik even naar lucht happen en nadat mijn bezoek weg was, was ik bekaf. Terwijl diegene maar een uurtje was geweest..
Ik me ondertussen afvragen wat heb ik nou..misschien toch een burn out of dan toch aan me hart? Je word er allemaal niet vrolijker van..

Toen ?s middags kwamen me ouders en die zeiden zullen we proberen een stukje te gaan wandelen..
De vorige keren als ik iets onbenulligs deed stortte ik nog iedere keer in elkaar.. maar goed ik dacht toch maar weer proberen..
Dus ik een klein rondje gedaan en moet zeggen..het deed me ff goed..

En zowaar leek het of ik daarna wat meer energie voelde..zelfs nog een afwasje gedaan en wat gerommeld. werd er meteen wat positiever van..Maar had wel zo iets..even morgen afwachten want het was al een keer eerder verkeerd afgelopen..
Maar moet zeggen...ben nog steeds niet ingestort..en het lijkt erop alsof ik nog steeds iets meer energie heb..

Eens kijken of ik straks weer een klein rondje kan doen..
Maar nu zit ik me toch weer sterk af te vragen of het alsnog geen pfeiffer is..
De dokter heeft me erop laten prikken en zei wel van niet..maar goed heb het al eens eerder gehad en een andere dokter zei dat 2x prikken dan geen zin heeft..
Omdat ze dan niet kunnen zien of je het al weer hebt.. Maar mijn eigen dokter heeft me wel een 2e keer laten prikken..en die zei je hebt geen pfeiffer..
Maar las op internet dat je van pfeiffer ook een te hoge hartslag kan hebben..en hoesten ook een symptoom kan zijn..
En het feit dat ik denk iets meer energie te hebben.. dat zou een burn out of het iets aan je hart hebben weer tegenspreken lijkt mij..
Tja we wachten maar weer af...
Eerst maar eens maandag het gesprek zien door te komen bij de arbo..