Hallo allemaal,
vandaag ben ik voor het 2e intake gesprek voor de gedragstherapie bij het Radboud geweest. ik had vorig jaar al een vragenlijst ingevuld en ik vond de vragen erg vreemd. ik vind het niet erg om psychisch behandeld te worden, maar er waren vragen als; denk je vaak aan de dood, huil je veel, vind je je partner aantrekkelijk, heb je zin in sex (zoiets dan), heb je vaak sexuele gedachten waar je last van hebt..hoe heb je je de afgelopen tijd emotioneel gevoeld etc. veel vragen overlappen ook, die had ik thuis al ingevuld. het is begrijpelijk dat ze erachter moeten komen wat je kan mankeren. maar moet dat dan met zo'n vragen via alleen maar formulieren..ik vind het gebouw vies (wc's zijn niet echt schoon) en oud, de medewerkers zijn chagrijnig kortom het straalt een dooie saaie boel uit. en daar (of in Roermond) moet ik misschien de therapie gaan volgen.. ik vind het onbegrijpelijk dat dit binnen Nederland en Europa zo hoog aangeschreven staat! ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, zijn er meerdere die deze ervaringen ook hebben?
groetjes mini