Hoofdmenu

Osteopathie

Gestart door Floor, 11 februari, 2012, 16:46:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floor

Hoi allemaal

Ik denk erover om naar een ostheopaat te gaan. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik heb op een site gekeken van een osteogroep en zij geven vermoeidheid ook als klacht aan om te behandelen (zelfs chronische vermoeidheid). Kost alleen best veel geld: 85 euro en wordt maar deels vergoed door mijn aanvullende verzekering.

twijfelaar

I heb een chronische nekklacht gehad, waarvoor ik een jaar bij fysio en manueel therapeut ben geweest maar het hielp niet. Toen verwees de huisarts mij door naar een osteopaat, ik ben daar een keer of 6/7 geweest en dat is 4/5 jaar geleden, ik heb nog steeds weleens last van mn nek, maar dat gaat dan zelf weer over.
Wel moet je een goede zoeken denk ik.

Floor

Even ter info. Inmiddels ga ik al een tijdje naar de osteopaat en in het begin had ze een hele waslijst om aan te werken en zei ze pas tegen me dat ze niet wist waar ze moest beginnen haha. Inmiddels gaat het steeds beter en merkt ze dat er steeds minder functieverliezen zijn, zoals ze dat noemen. Met andere woorden: mijn lichaam functioneert al een stuk beter. Ik ga voor het eerst een half uur ipv 45 min. Ik blijf het zeker doen, omdat het mijn lichaam helpt om beter te functioneren.

groetjes Floor