Ziekte van Pfeiffer > CMV

cmv?

<< < (4/4)

mini:
Hallo allemaal,

gisteren ben ik bij de immunoloog (Esther Schadd) geweest en het gesprek verliep buiten verwachting goed! Als je graag doorgestuurd wil worden (en de huisarts staat erachter anders kom je nergens..) dan raad ik iedereen aan met cvs-me klachten om met haar te spreken. Als je andere klachten hebt natuurlijk ook.. maar misschien als het UMC overspoelt wordt met cvs patienten dat ze een keer actie gaan ondernemen..?
De arts was erg begripvol en had erkenning voor mijn klachten. Er waren meerdere patienten met cvs bij haar geweest. Ook iemand met de uitslagen van dr. Meirler, omdat hij de consulprijzen niet meer kon betalen.. Maar ze begreep de uitslagen niet. Ook helaas die van mij niet, ze zei dat ze in het alternatieve circuit hier meer bekend mee zijn. De arts zei dat het reguliere zorgsysteem weinig voor mensen met cvs-me kan doen.
Maar ze wilde mij toch graag onderzoeken, als een second opinion zeg maar en om aandoeningen uit te sluiten. Ik heb gisteren uitgebreid bloedonderzoek gehad, een longfoto gemaakt en 11 januari mag ik terug. Dan krijg ik nog een buikecho en de uitslagen. Volgens de arts zou er waarschijnlijk niets uitkomen, maar ik ben toch erg benieuwd de 11e!
Ik ging met een goed gevoel naar huis, zo behoor je behandelt te worden door een arts!!

De bloedtherapie is met ultraviolette licht (voorganger van ozontherapie). Dan wordt er bloed bij je afgenomen dat gaat door een apparaatje met ultraviolette licht, daarna wordt het weer terug gepompt in je lichaam. Het lijkt mij doodeng maar ga het misschien proberen. Het kost mij 10,- per keer (het gebeurt bij de huisarts in de praktijk) en de rest betaald mijn huisarts..omdat je het niet vergoedt krijgt. Hij zei dat ik al genoeg kosten heb gemaakt en ziet dat ik heel graag beter wil worden en wil iets terug doen voor mij. Dat waardeer ik enorm!! Voor mij kan de week niet meer stuk, ik ben blij dat ik altijd door heb gezet en ik hoop dat het herstel goed blijft gaan. Er is weer een beetje licht in de tunnel..

groetjes mini

Peetje:
Hele fijne huisarts heb jij! Zo mogen er meer zijn.
Al moet ik zeggen dat die van mij me ook wel altijd serieus heeft genomen, maar eerlijk zei dat ze ook niet meer wist wat ze moest onderzoeken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie