Hoofdmenu

MIR methode

Gestart door Floor, 04 september, 2012, 12:34:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floor

Hoi allemaal

Kort geleden ben ik hier mee in aanraking gekomen. Misschien vinden jullie het interessant. Het is een zelfmethode waarbij je jezelf emotioneel en mentaal reset. Het kost je twee minuten per dag. Het wordt heel duidelijk uitgelegd in een filmpje op de site en het kost je niets. Het schijnt ook te helpen bij lichamelijke klachten en meer energie te geven...

www.mirmethode.nl

groetjes Floor

mini

Hoi Floor,

ik heb net de video bekeken en vond het erg interessant! Ik ga het de komende 4 weken proberen, ben erg benieuwd of het een klein beetje baat heeft. Als je niks probeert gebeurd er ook niks..

groetjes mini

Floor

Hoi Mini,

Dat is zeker waar. Ik gebruik het nu sinds een week twee keer per dag. Ik ben benieuwd!! Hoe gaat het bij jou?

groetjes Floor

mini

Hoi Floor,

ben afgelopen vrijdag begonnen dus pas een paar daagjes maar soms vergeet ik het.. maar ik doe het dan wel 1x per dag. Ik moet er even inkomen.. maar als je de dingen uitspreekt gebeurt er wel iets met je.. ik kan het niet goed uitleggen. Voel of merk jij ook iets?
Ik denk dat het wel baat heeft! We gaan er gewoon voor haha  ;)

groetjes mini

Floor

Hoi Mini,

Ik merk inderdaad ook dat er wat gebeurt. Ik vind het ook lastig uit te leggen, maar er lijkt op energetisch vlak (om het zo maar te zeggen) wat te gebeuren. Ik heb wel echt het idee dat het lichaam deze opdrachten krijgt en er mee aan de slag gaat. Ik ben ook met allerlei andere dingen bezig, dus het is moeilijk te zeggen wat wat is, maar ik blijf er lekker mee doorgaan. Je mag het ook gelijk twee keer achter elkaar doen als je dat fijn vindt. Het hoeft niet op twee momenten op de dag te zijn. Ik blijf er voorlopig mee door gaan. Kwaad kan het in ieder geval niet.

groetjes en jij ook succes er mee!

Floor