Jullie klieren?

Gestart door sebasjwz, 13 juli, 2012, 14:34:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebasjwz

Hallo mensen,

Ik ben benieuwd wanneer jullie klieren begonnen op te zwellen? (eerst ziek toen dikke klieren of eerst dikke klieren toen ziek bijvoorbeeld) waren deze pijnloos/hard? op welke plek(ken) en hoelang hield het bij jullie aan? ;)

Kheb namelijk last van opgezwollen klieren >:(


kattie

Hoi,

Ik had tegelijk opgezette pijnlijke klieren en ziek, na weken zijn mijn klieren niet meer opgezet maar nog wel aan een kant pijnlijk. De opgezette klieren heeft dik een maand aangehouden (de pijn dus langer).
Bij mij spelen de klieren zo nu en dan weer op (opgezet en pijnlijk). Zolang ik me rustig hou gaat het redelijk.

Sterkte!

sebasjwz

Citaat van: kattie op 13 juli, 2012, 15:26:55
Hoi,

Ik had tegelijk opgezette pijnlijke klieren en ziek, na weken zijn mijn klieren niet meer opgezet maar nog wel aan een kant pijnlijk. De opgezette klieren heeft dik een maand aangehouden (de pijn dus langer).
Bij mij spelen de klieren zo nu en dan weer op (opgezet en pijnlijk). Zolang ik me rustig hou gaat het redelijk.

Sterkte!

Oke, bedankt voor je reactie! ;)

Nog meer last van klieren??




twijfelaar

Yep, nog altijd las van, vooral rechts halverwege m'n hals, en onder m'n kin. De ene dag zijn ze pijnlijker dan de andere dag, en staat ook wel in verband met m'n gezondheid van het moment. Het is een soort van graadmeter geworden.
Ook in m'n oksels en liezen heb ik er last van.

Groetjes

sebasjwz

Oke!
Zijn die van jullie ook heel erg hard dan?

Peetje

Ik heb juist helemaal geen last gehad van gezwollen lymfeklieren.

twijfelaar

Ja zeker hard, sommige als knikkertjes en andere iets minder maar opgezet zeg maar.

Beertje

Ik heb ook niet zoveel last ervan gehad 1 dag of zo (in de hals in het begin). Sinds kort zijn de klieren in m'n lies opgezet.
Liefs

lied89

Opgezwollen klieren ja...
Bij mij begon pfeiffer met een grieperig gevoel en flinke opgezette klieren.
Daarna kwam pas de keelpijn en de vreselijke moeheid.
Na bijna 2,5 jaar heb ik soms nogsteeds opgezette klieren. Niet zo dik meer als toen gelukkig. Het is niet echt pijnlijk maar trekt wel in mijn nek.


sebasjwz

Sorry dat ik zo laat pas reageer, was paar daagjes op vakantie!
Bedankt voor jullie reacties, heb ik wat aan!:)

x