IS DIT HET STAARTJE VAN MIJN PFEIFFER?

Gestart door tiennie, 06 juni, 2012, 16:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tiennie

hallo allemaal

toen ik begon met pfeiffer was ik heel erg moe was zoon beetje alles opgezet wat je opgezet kan hebben en was ik mega moe bracht soms middagen op de bank door en was een trap lopen soms al te veel!!
nu ben ik weer begonne met sporten en kan ik soms gewoon niet slapen omdat ik niet moe ben!!
sinds 2 weken heb ik echter mega keelpijn en is alleen mee keel opgezet en dik ben verder niet verkouden geweest of op dit moment en hoest ik ook niet.
nu denk ik omdat ik me verder goed voel dat dit het laatste is............................... hopelijk zijn hier mensen die hetzelfde hebben!!!!
groetjes tiennie

Floor

Wat fijn om te horen dat je zo vooruit gaat!

tiennie

wat blijkt, :( ik heb een amandelontsteking helaas voor mij nu een antibiotica kuur en ze vermoeden bloedarmoede! maar verder voel ik me steeds beter en beter worden


twijfelaar

Welke amandelen zijn er dan ontstoken?

Bloedarmoede moet je zo weten, wanneer is er geprikt? En ijzer etc.

tiennie

mijn keelamandelen zijn ontstoken en bloedprikken mag ik pas over 2 weken laten doen ivm slikken van antibiotica dit gaat ook in je bloed zitten en dan hebben ze geen helder beeld
ik word dan op meerdere dingen getest!
lijst met moeilijke woorden abra cadabra voor mij heb nog geen tijd gehad om het te googelen hahahaha
ze heeft het idee dat er elders in mijn lijf een ontsteking zit want keelamandelen die ontstoken zijn gaan vaak samen met verkoudheid hoesten en neusloop en aangezien daar geen sprake van is heeft ze het idee dat mijn manandelen ontstoken zijn omdat me lymfeklieren niet meer filteren want amandelen helpen de lymfeklieren met vechten tegen bacerie enzo.

twijfelaar

Ohh oke, ja.

Mijn keelamandelen zijn dus weggehaald toen ik klein was en sinds de pfeiffer had ik constant keelontsteking, bleek dus dat ze waren aangegroeid en constant ontstoken. Antibiotica hielp niet dus zijn ze er uit gehaald.
Ik hoopte (net als lied) dat het daarmee dan eigenlijk klaar zou zijn, dat was helaas niet zo, ze zijn er eind Oktober uitgegaan. Het is wel zo dat ik veel minder last heb van m'n keel en minder ziek. En vaker antibiotica is ook wel erg slecht geloof ik.

Wel spannend joh, ik hoop dat ze iets vinden waar je mee geholpen kunt worden.