Geen Pfeiffer maar bacteriele infectie? CVS Centrum A'dam

Gestart door Ophelia, 23 april, 2012, 21:50:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ophelia

Ik ben er vandaag geweest.
Omdat mijn waarden een beetje afwijken (extreem verhoogde IgM en IgG) kon ik er toch heen.
De arts denkt dat ik een bacteriele infectie heb wat maakt dat de IgM en IgG verhoogd uit de test komen maar dat het probleem ergens anders zit.

Heeft iemand hiervan gehoord?
Tot nu toe komt dit alleen via het alternatieve circuit naar voren maar dat is het CVS Centrum toch niet?

Bedankt!

Peetje

CVS Centrum is zeker geen alternatief circuit. Ze doen voornamelijk onderzoek naar vermoeidheidsklachten en je wordt er dus ook erg uitgebreid onderzocht, op zoek naar een mogelijke oorzaak van vermoeidheid.
Ik ben toevallig zelf pas nog bij prof. Visser geweest om wat dingetjes te bespreken en die gaf aan dat er binnenkort weer onderzoeksresultaten bekend worden.

Wies

Hebben jullie goede ervaringen met het CVS Centrum Amsterdam?

Peetje

Ik wel, de eerste plek waar ik daadwerkelijk begrip vond voor mijn klachten en dus echt het gevoel had dat ik serieus genomen werd. Bovendien had ik nog net op tijd de uitslag van de inspanningstest, zodat ik die aan het UWV kon overhandigen bij de WIA-keuring. Had ik tenminste 'bewijs' dat ik echt niet veel kan.

Ophelia

Ze hebben inderdaad veel begrip en tot nu toe ben ik erg tevreden.
Vandaag eerste fiets test gehad.
Bij het Begin van de test was het melkzuur gehalte in mijn bloed al te hoog en toen m'n hartslag nog rond de 100 was bleek bij de test de waarde al boven de 9 gestegen.
Morgen ga ik terug voor de tweede test.

Woensdag krijg ik de WIA keuring, zie er echt enorm tegen op...

Peetje


Ophelia

Dank je!
Neem aan dat ze het uitstellen omdat ik nog steeds verhoogde Pfeiffer in m'n bloed heb.
Eind juni is het pas 2 jaar dat ik in de ziekte wet zit, heb steeds weer geprobeerd het werk op te pakken maar werd steeds weer enorm terug gefloten.

Gisteren tweede test gehad, nu begon ik met een verzuring van 6 en eindigde ik op 9.
Heb een hartslag meter mee gekregen om te kijken of ik niet "boven m'n stand leef", natuurlijk leef ik ver boven m'n stand  ;D maar m'n hartslag mag niet boven de 110 komen
110 is op dit moment bij mij het breekpunt.

Echt bizar als je altijd veel hebt gesport....

Peetje

Uitstel komt er alleen als je werkgever denkt dat je weer beter gaat worden en dan weer kunt gaan werken. Zo niet mag je na 2 jaar ziekte ontslagen worden. Dan kom je dus eventueel in aanmerking voor WIA/WGA en anders ga je de WW in.
Je werkgever moet dat dus aangeven en het heeft niks te maken met bloedwaardes of ziekteverschijnselen die al dan niet verbeteren, het gaat echt puur om die termijn van 2 jaar.