Hoofdmenu

Help m'n haar

Gestart door Beertje, 21 april, 2012, 18:21:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beertje

Heel erg off topic, maarrrrr

Ik heb een paar maanden geleden m'n haar geverfd met henna.
Ik ben zelf blond en heb het rood-bruin geverfd. Nu wil ik weer terug naar blond maar dat lukt dus niet. Ben al bij de kapper geweest, die heeft het ontkleurd (toen werd het oranje) en toen geverfd met een as tint. Toen werd het een beetje groenig.

Later heeft de kapper high lights geprobeerd en toen werd het oker geel. Dus weer teruggeverfd. Met een as tint. Dus toen weer een groene gloed.

Thuis heb ik nu 2 x een maskertje met ketchup genomen. En het is nu niet meer groenig.

Maar ik ben nog steeds niet tevreden want nu is het best oranje. Ik baal er best van, maar ik geloof niet dat het nog heel veel beter wordt. Maar misschien dat iemand hier DE gouden tip heeft.

Ik dacht, je weet maar nooit.... :)

twijfelaar

Woow, dit klinkt niet zo best.

Head & shoulders kan daarbij helpen, maar dat duurt wel eventjes, en dan vaak wassen maar erg goed voor je haar is het waarschijnlijk niet.

Masker met ketchup nooit van gehoord haha, en lijkt me best vies  ;D

Beertje

Is ook heel vies! Ha ha

twijfelaar

En hoe noemen ze dat, zilvershampoo? Misschien is dat wat.

Beertje

Ja misschien later, nu wordt t nog groen. Maar bedankt voor de tip !

Peetje

Antiroos shampoo werkt als een kleurspoeling verkeerd uitpakt, dan was je het er versneld uit.
Met henna heb ik geen ervaring, ik weet alleen dat daarvoor niet hetzelfde geldt als voor gewone verf.
Wisten ze bij de kapper dat je met henna had geverfd?

Beertje

Bij de kapper wisten ze dat ik het met Henna had geverfd. Maar ze durfde het wel aan ...
De groenige gloed is er nu wel redelijk uit gelukkig. Nu is het een beetje een vreemde kleur.
Hopen op de zon!

magnetronnie

Kun je het niet gewoon laten uitgroeien? :P Duurt even, maar dan heb je je eigen kleur weer terug.

twijfelaar

Is je haar eigenlijk weer in orde???

:-*

Beertje

Ha Ha!
Nou blond is het nog niet helaas, maar het is nu wel redelijk. Beetje licht bruin-oranje. Wil heel graag weer blond zijn maar dat lukt helaas niet zonder het zwaar te beschadigen...
Gebruik nu blond shampoo en conditioner, hoop dat het een beetje helpt. En zodra de zon schijnt lekker naar buiten!
Mocht je nog tips hebben, graag! En bedankt voor je vraag

Liefs

twijfelaar

Ahum, bij mij ging het laatst ook een beetje mis, had al een aantal keer blonde plukjes, zodat het geheel wat lichter lijkt, en toen de laatste keer deed ook m'n zus het erin, en daar klopte geen hout van haha.. Dus ben ook weer donkerblond en laat het maar even zo hihi..