Dag allemaal,
ik stel me kort eventjes voor, in februari (11 februari om precies te zijn) werd er bij mij klierkoorts vastgesteld. Op zich had ik niet erg veel last, als de dokter mij niet verteld had dat ik het had, dan had ik het waarschijnlijk niet eens geweten.
Mijn levertesten waren erg slecht in het begin maar zijn ondertussen helemaal weer normaal. Mijn IgM-waarde is echter nog helemaal niet gezakt. Of misschien al wel, ik heb er niet echt een zicht op. Ze blijft in de categorie >160U/ml(?) zitten. Is dit normaal of moet ik me zorgen beginnen maken?
Vorige week vertelde de dokter me dat ik terug mocht beginnen werken (nog wel IgM antistoffen, maar levertesten normaal en ik voelde me ook erg goed: niet snel meer moe, kon terug heel wat dingen doen zoals shoppen, iets gaan drinken, zelfs een setje volleybal spelen is me gelukt!). Na 3 dagen werken was ik echter op, volledig leeg en ben ik terug moeten thuisblijven. . Sinds woensdagnamiddag ben ik nu terug aan het 'recupereren' maar ik moet toegeven dat dat niet zo goed lukt. Ik heb de indruk veel vermoeider te zijn als dat ik in de voorbije 7 weken was. Dat in combinatie met die IgM waarden baart me heel wat zorgen. Na de paasvakantie (binnen 2 weken) zou ik toch erg graag terug gaan werken. Zou dit haalbaar zijn?
Is er iemand die zich herkent in dit verhaal of iets gelijkaardigs heeft meegemaakt? Ik maak me echt een beetje zorgen, ik heb zoveel schrik om CVS te krijgen! Dat wil ik ?cht niet!
Groetjes!