Ik heb 6 weken geleden voor het eerst mijn bloed laten testen op pfeiffer ja. In het verleden wel eens bloed geprikt, maar dit was niet gericht op Pfeiffer. Ik weet niet wanneer het actief is geweest, ik kan me ook niet herinneren dat ik het afgelopen jaar grieperig ben geweest of keelpijn heb gehad(misschien 1 dag, maar zeker geen week). Volgens dit forum kun je de actieve fase van Pfeiffer tot 3 maanden terug zien in het bloed, dus ik ga ervan uit dat het langer als drie maanden terug actief is geweest. De huisarts denkt gewoon grieperig, maar ik merk wel dat als ik het heel rustig aan doe wel beter gaat. Zodra ik teveel ga doen worden de klachten weer erger. Als ik last hield van de klachten moest ik terugkomen, maar ik denk zelf dat het gewoon een nasleep is van pfeiffer. Mijn klachten zoals zeurende pijn aan het hoofd(eng voelen licht in het hoofd), wazig zien, over zinnen lezen, pijn op de borst, doof gevoel, spierpijn, sneller vermoeid(maar niet zo super moe dat ik overdag slaap ofzo), concentratieproblemen wijzen wel heel erg op de symptomen zoals die hier in het forum staan. Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ook niks gemerkt heb van de actieve fase van Pfeiffer en pas tijdens de niet actieve fase allerlei vage klachten hebben gekregen.