Gelukkig is met mijn kindje alles goed. Hij had even een moeilijke start maar dat heeft hij gelukkig goed ingehaald.
Wat gebeurt er dan als je met Pfeiffer blijft doorlopen?
Ik kreeg steeds koortsaanvallen, lag dan 3 dagen m'n bed uit te zweten. Zul je dan ook herstellen maar alleen wat later, net als met een griepje?
Alles stapelt zich op dit moment op; moet voor 1 april de WIA keuring aanvragen en bel al ruim 2 weken achter de arbo arts aan om z'n dingen in te leveren. Pas na een email reageerde hij, natuurlijk telefonisch en niet per email. Mijn werkgever heeft z'n dingen ook absoluut niet op orde en hier gaat zeker gezeik van komen.
Nu gaat alles nog OK maar als dit bij het UWV terecht komt natuurlijk niet meer.
Is woensdag m'n zoontje jarig, hij wordt 2 jaar.
Het klopt dus dat ik even rustig aan moet doen maar ik ben er gewoon klaar mee.
Ik vond m'n werk leuk, ging met m'n paard actief op wedstrijd en had een druk leven. Daar is nu echt helemaal niets meer van over en om eerlijk te zijn duurt dit zo lang dat ik me ook niet meer kan voorstellen dat het weer helemaal terug komt.
Het verliezen van m'n baan (daar komt dit natuurlijk wel op neer) valt me erg zwaar. Het duurt allemaal veel te lang. Artsen nemen alle tijd zonder er bij stil te staan dat het leven van de patient door gaat.
Ik vind het allemaal erg frustrerend en heb mij nooit gerealiseerd hoe deze malle molen in elkaar zit. Ik heb ook echt het idee dat als je er eenmaal in zit je jezelf moet bevrijden om er weer uit te kunnen komen.
Maar goed, dit ben ik nu even op m'n slechts...
Word niet goed van al die opmerkingen dat ik lekker in het zonnetje moet gaan zitten, "geniet je van het weer? Lees je een boekje?" Ben inmiddels hartstikke allergisch voor de zon en lezen lukt helemaal niet meer!
Goed, dat was ik even op m'n aller-slechtste......
Ben niet altijd zo deprie hoor!!!

Gr. Ophelia