Hoi Beertje,
Ik had de eerste twee keer dat ik deed ook tranen. Er gebeurt blijkbaar wel het ??n en ander. Ik heb inderdaad het boek en daar staan ook tips in.
Tip (werkwijze) bij het omgaan van emoties die genoemd wordt in het boek (de jassentechniek van Hans de Waard), is:
de emotie aanwijzen en aan je hogere zelf vragen om deze te zuiveren en te verwijderen. Hij gaat er vanuit dat meerdere werkelijkheden zijn en dat jij ook in meerdere werkelijkheden tegelijkertijd leeft. We leven nu zeg maar in de laagste werkelijkheid waar we niet meer goed kunnen voelen en heel erg in ons hoofd zitten. Hij noemt de personen van jezelf die in een hogere werkelijkheid zitten 'je hogere zelf'. Wanneer de emotie aanwezig is, gaan je ogen trillen en wanneer deze gezuiverd en verwijderd is stoppen je ogen met trillen. Misschien helpt het je om al emoties die je niet prettig vindt te verwijderen en te zuiveren. Alle negatieve energie wordt op dat moment verwijderd. Dit moet je dan dagelijks herhalen in het begin omdat je steeds weer opnieuw die emoties op kan doen.
Ik snap dat je niet meer alles wil kopen. Is voor mij herkenbaar, maar ben er wel blij. Het boek geeft je inzicht en handvatten en daarnaast kan je met de cd alle jassen uitdoen die in het boek staan (ook vermoeidheidsjassen haha).
Wanneer ik geweest ben bij die therapeut laat ik het weten.
Succes!