contacten met anderen

Gestart door Wies, 16 maart, 2012, 18:15:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wies

Hebben jullie ook dat contacten met andere mensen veel energie kosten? In het begin kon ik dit eigenlijk helemaal niet en sinds een maandje ben ik me heel bewust weer onder de mensen aan het begeven. Vanmiddag heel gezellig gekletst maar toen ik de deur uitliep was ik weer helemaal op. Toch ben ik blij dat ik wel gegaan ben omdat ik zo weer het gevoel krijg dat ik aan de betere hand ben en dat doet ook goed natuurlijk. 
Ben eigenlijk wel heel benieuwd of jullie dat ook hebben.


tiennie

wat goed dat je dat toch hebt gedaan
voelt shit he dat je helemaal op bent maar denk aan hoe je erheen ging en hou dat gevoel vast
ik heb vanaaf een bruilofd en vanmiddag heb ik in hun kerkdienst staan zingen ik liep op me oogen na de dienst zo moe, toen kreeg ik allemaal complimentjes nu heb ik weer energie, gaf me toch een goed gevoel

hopelijk heb jij dat ook nog een goed gevoel het was immers gezellig, toch?
oke niet elke dag, maar zo iets moet je ook langzaam opbouwen, ik spreek af onder voorbehoud en het liefst in me eigen huisje, maar soms is het ook heerlijk om is ergens anders te gaan zitten

ik viund het super dat je het gedaan hebt

Wies

Wat goed van je Tiennie. Ik word al moe als ik er aan denk  ;).

Tot voor kort sprak ik ook alleen thuis af hoor maar ik ben mijn huiskamer zo beu dat ik de keuze heb om of een schildersbedrijf mijn hele huis te laten schilderen of er zelf op uit te trekken. Ik kan mijn huis niet meer zien!
Ik heb ook zoveel zin om van alles en nog wat te doen. Jammer dat dat nog niet gaat, maar wat ik kan doe ik. Dan maar wat korter allemaal en de tijd nemen om daarvan te herstellen. Helpt ook om je grenzen te leren kennen natuurlijk. Maandag ging ik over die grens heen dus toen heb ik dat anderhalve dag moeten bezuren. Nu zit ik ook met vreselijke keelpijn op de bank hoor maar ik ben er toch lekker uit geweest en dat is ook heel veel waard.

Peetje

Ik spreek ook het liefste thuis af, dan kan ik desnoods naar bed gaan als het niet meer gaat. Maar soms is het ook wel erg leuk om iets buiten de deur te gaan doen.
Verjaardagen zijn leuk, maar tegelijkertijd een ramp. Als ik me op 1 of 2 personen concentreer gaat het wel goed, maar het moet niet te druk worden, want dan gaat het mis.

tiennie

ja dat is herkenbaar
laatst vierde me zus de verjaardagne van haar kindjes nauw ik dacht dat ik gek werd
heel veel mensen veel geroezemoes concentratie was zo moeilijk, zwaar vermoeid kwam ik dan ook thuis

op me werk heb ik daar ook last van als ik in het restaurant sta waar het dan erg druk is heb ik ook l;ast van die drukte maar sta ik gewoon in de keuken is het veel minder vermoeiend

vandaag ben ik best druk geweest met de tuin heb dan nu ook overal spierpijn zelfs in me vingers, was ook al vermoeid door de bruilofd van gister maar door het zonnetje had ik toch zin om in de tuin te rommelen
, ben nu trots dat ik dat toch gedaan heb, mijn man wil morgen gaan zemmmen met onze zoon maar ik heb al besloten om dat niet te doen.
ik blijf wel hier en zorg voor mezelf en de broodjes als zze weer thuis komen hihihih

Wies

Ik ben pas ook naar een verjaardag geweest. Ik heb me ook heel bewust bij een gesprek met 1 persoon gehouden en dat ging wel goed. Toch jammer dat contacten zoveel energie kosten want het is ook zo goed (en leuk) om even met anderen te praten en uit je situatie te komen.

tiennie

soms zie ik al op tegen de volgende verjaardag
savonds!!!!!
zou zo zalig zijn gewoon overdag!!
hahha ach ja ik kan iet verwachten dat iedereen rekening met gaat houden, ik gok dat ik de foon pak en me man erheen stuur zonder mij
tenzij ik vrijdag avond wel de kracht heb maar goed dat zegt het al vrijdag avond!! einde van de week ik moet morgen ook al naar de ehbo cur6 anders is mijn diploma niet meer geldig dus dat moet zeg maar en dat na een dag werken gelijk de maandag al fout beginnen voorspelt vaak niet veel goeds voor de rest van de week

Floor

Allemaal erg herkenbaar. Kon in het begin niet eens telefoongesprekken voeren, mensen thuis was nog erger. Ging dan liever weg, zodat ik zelf kon bepalen hoe lang ik ergens bleef. Zaterdag weer naar een verjaardag geweest en ik kon gewoon niet meer kauwen en praten. Wel lekker rustig voor mijn man... Ben wel hele blij als dit over is, maar telefoongesprekken gaan weer veel beter en een uurtje bezoek gaat ook goed.

Wies

Toch wel fijn dat jullie je hier in herkennen al hoop ik voor iedereen natuurlijk dat er snel een ommekeer komt in alles.  :-*

Op een gegeven moment denk je (nou ja, dat wordt ook een beetje aangepraat) dat je de enige bent die pfeiffer op deze manier ervaart.

's Avonds ga ik helemaal nergens naar toe hoor Tiennie. Lekker op tijd naar bed, zo hoef ik tussendoor niet te slapen. Lekker aan jezelf denken hoor.

tiennie

ik ga vanavond ook niet, het was erg druk op me werk en ik vind me werk belangrijker dan een ehbo diploma!!
doe het rustig aan we hebben nog de hele week
al vind het nu wel zalig ff in het zonnetje thank ik toch wat makkelijker bij!!
vanmiddag zomaar ff een uurtje weggedommelt zalig