Hoofdmenu

het zonnetje

Gestart door Wies, 15 maart, 2012, 16:19:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wies

Wat heerlijk dat het zonnetje weer schijnt. Het is gewoon ook echt warm ineens.
Je laat er echt letterlijk weer even van op. Ik ben vandaag een stukje de bossen ingelopen en heb daar heerlijk een half uurtje in het zonnetje gezeten met een vriendin. Het lijkt wel of dat ik echt wat meer energie heb vandaag. Nou heb ik vannacht ook wel heel goed geslapen en dat helpt ook wel. Al was die energie om 9.00 uur al weer ver te zoeken. Daarna een uurtje de mindfullnes gedaan van Floor, dat is ook heerlijk. Dat hielp me toch weer om verder te gaan.
De combinatie van goede slaap, mindfullnes het zonnetje hebben me vandaag in ieder gevaal erg goed gedaan. Elke goede dag is genieten en geeft weer op voor de toekomst.

Laat de lente maar komen!

lied89

Ja, laat de lente maar weer komen! Dat vind ik ook...
Volgens mij heeft iedereen weer zin in de lente en zomer, zag gister al iemand op slippers lopen haha.
Die heeft de zomer al in het hoofd.
Ik vond het 's ochtends gister nog wel koud en heb helaas niet veel van het warme weer gemerkt, ik moest naar school...
En vandaag op mijn vrije dag is er dan helaas geen zon...

Wies

Vanmiddag toch nog geluk gehad met het zonnetje op je vrije dag ;). 's Ochtends is het inderdaad nog heel erg koud.

Fijn weekend!

lied89

Ik heb geen zon gezien geloof ik haha. Maar was vanmiddag erg druk met een opdracht voor school. En dat ging best goed en heb de opdracht ook even afgemaakt. Wie weet heb ik daar morgen weer minder energie voor...en dan heb ik het maar vast af.
Ik heb nog een hoop te doen voor ik het allemaal kan afronden. Maar bekijk het maar stap voor stap. Hopelijk kan ik binnenkort wel van de zon genieten en hopelijk doet me dat goed.