opgezwollen lymfeklieren

Gestart door tiennie, 10 maart, 2012, 10:44:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tiennie

hallo allemaal

ik weet dat jullie hier ook last van hebben maar wat mij opvalt bij mijn lymfeklieren dat het steeds dezelfde kant is zeg maar
dan bedoel ik aan de linker kant van mijn lijf dus mijn nek lins mijn oksel kinks mijn lies ook links
rechts gebeurt dit zelfde of nooit!!
iemand daar een verklaring voor?

Wies

Geen idee. Heb er zelf ook geen last van. Wel al meer dan een half jaar keelpijn.

tiennie

heey dat heb ik smorgens als of tie half dicht zit zeg maar, in de loop van de dag verbeterd dat dan

Peetje

Ik heb er ook nooit last van gehad.
Het is wel een teken dat je lichaam ergens tegen aan het vechten is.

tiennie

ik heb soms het idee dat ik steeds aan het vechten ben!!
elke dag is het deze week een gevecht, dan denk ik ppff kan beter niet gaan werken en aan de andere kant denk ik wel gaan werken ritme is zoo belangrijk vind ik en daar wil ik heel graag in blijfen want ik ben bang dat als ik me volledig ga overgeven aan de pfeiffer dat het einde dan zoek is
bedoel begrijp me niet verkeerd maar dan stort ik echt in en nu heb ik nog wat om voor te gaan zeg maar.............is dit logiesh?

twijfelaar

Ik heb het ook hoor! Vooral rechts in m'n hals zit altijd een knikker, links ietsje minder maar regelmatig zwelt alles op, dat voel ik bij het lopen in m'n oksels ook en liezen.
Vorige keer zei de huisarts dat het in m'n liezen geen klieren waren maar dat daar een pees zat, dit trek ik redelijk in twijfel.. Voor een ander is het soms moeilijker te voelen, maar zelf voel ik het onder m'n vingers en ook aan de binnenkant natuurlijk.

Wat je zegt was ik ook bang voor, daarom ben ik blijven werken maar ik werkte teveel. Als je het een beetje in balans kunt houden is het denk ik het beste, en proberen echt niet TE veel te doen.
Uiteindelijk moet je je er toch aan toegeven. Als je het forceert duurt het alleen maar langer denk ik.

Sterkte

tiennie

ik werk nu 3 dagen 6uurtjes
bij thuis komst de kleine man
vrijdag zwemles
zaterdag voetbal en zondag het gezin
nu me schoonvader in het ziekenhuis ligt doe ik dit en tussendoor het huishouden

als me schoonvader thuis komt is het voor mij weer wat makkelijker ben ik niet meer elke avond alleen wat nu wel het geval is .
en is de voetbal voor me mans rekening
en is het ietsjes rustiger maar door de pfeiffer en nu de emotionele druk/stress trek ik het niet, zit de hele middag al tegen het huilen aan maar ik kan niet gaan slapen want ben alleen met de kleine kon ook niet zo 1 2 3 iemand vinden voor hem dus gaan we zo maar tegelijk slapen denk...............kan ik eventueel morgen weer werken!