verloop van de dag

Gestart door Floor, 05 maart, 2012, 16:39:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floor

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of jullie onderstaande herkennen:

Ik voel me in de ochtenden het meest ziek. Ik voel me dan licht in mijn hoofd, wat grieperig en erg moe. Het is niet dat ik niet uitgerust ben, maar heel mijn lichaam is gewoon moe. Ik moet en kan dan niets tot heel weinig doen. In de loop van de dag trekt het enge en zieke gevoel weg en word ik meestal wat minder moe en voel ik me een stuk beter. Ik kan dan de rest van de dag nog echt van de moeheidsaanvallen krijgen om het zo maar even te noemen (dat mijn ogen bijna dichtvallen, geen informatie meer op kan nemen en ik niet meer kan praten), maar dat hele enge komt dan meestal niet meer terug. Ik vind het zo raar dat dit zich elke dag herhaald. Ik vraag me af of dit bij pfeiffer hoort of dat dit een andere verklaring heeft. Mijn voeding is dan ook erg belangrijk en zeker in de ochtend. Ik ga dit ook woensdag met de internist bespreken, maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.

alvast bedankt!

Floor

twijfelaar

In het begin voelde ik me wel zoals jij het omschrijft en vooral s'ochtends, nu heb ik vooral s'ochtends m'n energie en zin om iets te doen, in de loop van de dag neemt dat af, maar zolang ik rustig aan doe voel ik mee doorgaans niet zo beroerd, als ik over m'n grens ga wel, grieperig, pijn, beroerd en misselijk.

Succes vast bij de internist, ik ben benieuwd!

tiennie

smorgens ben ik moe en duurt het heel lang voor dat ik me echt wat wakkerder voel maakt niet uit hoeveel koffie erin gegooit word, rond een uur of 12 a 13 voel ik me op mijn best maar dit kakt vanaf 15uur wel weer in savonds na het eten is het vreselijk dan breng ik me zoontje nog naar bed maar als ik ga voorlezen prikken me oogen zo erg dat de tranen over mijn wangen lopen dan ga ik wat tv kijken om 21uur gaat hetlampje helemaal uit en ga ik slapen