hoi even voorstellen

Gestart door daantjhuu, 26 februari, 2012, 20:36:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

daantjhuu

hoi allemaal.
ik ben Daniella en ik ben 30 jaar ga in juni trouwen met mijn ware liefde en ik heb 2 kinderen.
ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik de ziekte van pfeiffer heb.
ik heb ook de ziekte van crohn dus eerst dacht ik dat mijn klachten daar vandaan kwamen dus ging ik even op bezoek bij de IBD verpleegkundige.
ik moest toen bloedprikken en 2 dagen later waren mijn bloed uitslagen bekent ik moest bij een mdl(maag,lever,darm) arts langs omdat ze wat gevonden hadden in het bloed.
ik bleek dus pfeiffer te hebben.
ik ben heel erg moe en ben met vlagen verschrikkelijk misselijk.
ik heb geen last van koorts of opgezete klieren gehad.
ik zit op dit moment in de ziektewet omdat ik het werk niet meer kan trekken.
ik werk ook alleen maar avond en nachtdiensten dus mijn lichaam heeft zoiets doe het zelf maar.
waardoor ik ook meerdere malen het idee had dat ik flauwviel alleen al bij het naar de toilet gaan.
wat een vreselijke ziekte is dit en ik hoop er toch wel snel vanaf te zijn.

groet daantjhuu

twijfelaar

Hoi Danielle,

Het virus is dus net actief gevonden, bij sommige mensen gaat het snel over, bij sommige duurt het langer. Probeer niks te forceren, en goed de rust en tijd nemen ervoor.

Veel sterkte en beterschap,

Xxx

tiennie

hoi
ik zou zeggen welkom bij de club!!
doe rustig aan ik ben zelf ook moeder en het is zwaar met pfeiffer en dan heb ik er nog maar 1 en jij 2 kids dus rustig aan, die misselijkheid heb ik ook en das erg vervelend er zijn hier dagen bij dat ik op brinta leef en dan 4x per dag een bakkie en veel water drinken
luister naar je lichaam, als je dit lukt want soms dan wil je graag slapen maar vanwege de kinders kan dat niet
ik heb mijn zoon het geprobeert om uit te leggen en dat gaat nu steeds beter, die van mij is 5 jaar!
hij weet dat mama een ziekte heeft waar e erg moe van word en als ik dan op de bank lig en ff niest wil spelen vaak zeg ik dan mama ff een uurtje uit rusten op de bank (ik slaap dan niet hoor) en daarna doen wij een spelletje daar gaat hij me accoord.
maar echt doe rustig aan het is zo belangrijk.
sterkte en ik zou zeggen hou ons op de hoogte met hoe het met je gaat
groetjes

mini

Hoi Danielle

ik ben net nieuw op het forum en ik lees dat je het net hebt gekregen. Ik heb nu ruim 2,5 jaar die rot ziekte en ik heb nog steeds ook vragen. Ik heb wel een goede tip voor je, eet en drink gezond! (als je je goed voelt om iets te kunnen eten) Ik merk aan mijn lichaam dat ik mij beter voel, en zeker op de lange termijn. Probeer alcohol te vermijden (zeker in het begin) en wat ook goed helpt is om van dokter a. vogel tabletjes voor de weerstand te nemen, en je kunt druppels nemen die je lever en nieren reinigen.

Veel sterkte en neem vooral veel rust!

groetjes mini

Floor

Welkom op het formum!

Dat eng voelen bij de wc's komt me bekend voor. Het licht is daar anders of zo. Heel herkenbaar. Het is belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Ik hoop dat je ??n van de personen bent die er snel vanaf is, want zoals twijfelaar zegt, zijn die er gelukkig ook. Laat je dus niet te erg meeslepen door onze lange verhalen, maar zorg wel echt goed voor jezelf, want de meeste van ons zijn wat te lang door gegaan.

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!

twijfelaar

Hoe gaat het nu?

Hoe is het met de voorbereidingen voor je huwelijk?

07-08-09 ben ik ook getrouwd, en vind het zo jammer dat dat al geweest is haha, als ik stelletjes zie trouwen bij het gemeentehuis enzo word ik echt een beetje jaloers haha.

Groetjes