Persoonlijkheidskenmerken

Gestart door Beertje, 24 februari, 2012, 16:59:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beertje

Hoi hoi!

Volgens mij hebben de leden hier nogal wat overeenkomsten ! Niet alleen dat iedereen pfeiffer heeft (of had), maar ook overeenkomstige persoonlijkheids kenmerken!
Misschien willen jullie dit beamen of aanvullen?

Zoals:
Koppig
Eigenwijs
Regie niet uit handen willen geven
Perfectionistisch
Anderen helpen
Beetje hardleers
Lief

Nou ik hoor het wel!

Liefs

Peetje

Ik zou inderdaad ook stronteigenwijs en perfectionistisch willen noemen. (A)

tiennie

je beschrijving klopt wel ja
'
ik ben een september kindje of te wel een sterrebeeld maagd!

Wies

zou kunnen ....  ;)

- mezelf wegcijferen kan er ook wel bij, al heb ik besloten dat ik dat niet meer ga doen.
Zal niet meteen lukken waarschijnlijk maar ik moet echt meer aan mezelf denken anders kan ik er ook niet voor anderen zijn. Nu moet ik wel aan mezelf denken en dat valt niet altijd mee. Na een aantal maanden gaat het steeds ietsje beter.

twijfelaar


lied89

Komt aardig over een maar dat lief zijn, dat weet ik niet haha. De laatste tijd ben ik behoorlijk chagarijnig...

Peetje

Citaat van: tiennie op 24 februari, 2012, 21:00:08
ik ben een september kindje of te wel een sterrebeeld maagd!
Hier nog een. En die zijn vaak perfecionistisch.

twijfelaar

Ik denk dat je wel lief bent hoor  ;)

Beertje


tiennie

hardlleers  ja ik ook
en die van eerst eens aan onszelf denken is volgens mij van ons alle een zwakte
wij zijn gewend eerst naar andere te kijken en daar voor te zorgen en dan................komen wij zelf is aan de beurt

ik ga ook proberen om daar wat mee te doen, IK TEL OOK MEE, OOK OP EEN EERSTE PLAATS!!

Beertje


tiennie

roepen is 1,maar doen is 2

ik heb de keuze om 24uur te gaan werken dan verdeelt over 4 dagen!!
of ik kan 18uur gaan werken verdeelt over 3 dagen
(weet dat ik er nu 21 werk verdeelt over 3 dagen)

ik dacht eerst 4 dagen heb ik 1 dag nog voor me zoon!!
toen dacht dudhu waarom was ik moeder geworde?
precies om te genieten van me zoon!
keuze is dus nu 3 dagen heb ik 2 dagen in de week voor me zoon en 2 dagen weekand voor me gezin

IK KIEZ DUS OOK VOOR MEZELF
want hij zit op die 2 dagen ook smorgens op school en dan is er tijd voor mezelf

kijk ik kan het wel kieze voor ik!

lied89

Wat knap dat je nu ook voor jezelf kiest! en het ook echt doet...
En wat extra tijd voor je zoon vrijmaakt door toch minder te werken.

tiennie

ja en aan het einde van rit meer overhouden hahahhaha want nu ben ik voordat de school is afgelopen weer thuis dus kan ik hem zelf halen en hoef ik geen gebruik meer te maken van naschoolse opvang
als dat niet heerlijk is weet ik het niet meer

Floor

hahaha ik had dat idee ook al. We lijken allemaal heel betrokken, voor anderen veel doen, jezelf wegcijferen, loyaal naar onze werkgever en hard willen werken... Ja we hebben waarschijnlijk iets te veel van onszelf weggegeven en nu heeft ons lichaam gezegd dat het even genoeg is geweest en dat we onszelf in acht moeten nemen. Harde les, maar ik moet zeggen dat ik hem nu wel geleerd heb... De vraag is alleen hoe snel je daarin weer terugvalt wanneer je echt weer beter bent, want dan is alles weer anders. Ik hoop dat ik niet terugval in het wegcijferen e.d..