Reacties van herstelde leden gevraagd

Gestart door Floor, 25 januari, 2012, 12:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floor

Beste herstelde leden, willen jullie ons nog niet herstelde leden een hart onder de riem steken door jullie verhaal aan ons te vertellen.
Het is namelijk heeeel fijn om te horen dat er ook leden zijn die gewoon weer lekker beter zijn en lekker kunnen doen en laten wat ze willen. Het doet mij in ieder geval heel veel goeds om dat te horen.

Dus bij dezen de vraag of jullie een berichtje willen plaatsen, mocht je het forum nog bekijken zoals MisterX2.

Bedankt!!

liefsxdenise

Hoi Floor,

Ik zie dat je topic al van heel lang terug is en dat er geen reactie geweest is en ik wil toch reageren.
Mijn naam is Denise en ik ben nu 19 jaar oud.

Gedurende mijn eindexamenjaar van de HAVO kreeg ik te horen dat ik Pfeiffer had. Dit was om precies te zijn in oktober. Ik ben toen heel rustig aan gaan doen. Natuurlijk wilde ik erop uit en leuke dingen doen, maar de meeste dingen, ook mijn hobby's, heb ik opgegeven. Op dat moment had ik natuurlijk geen idee voor hoelang dat zal zijn. En ik weet het. Wachten duurt ZO lang....
Bij mij heeft het ziek zijn 3 maanden geduurd. Ik heb 3 maanden thuis gezeten en al mijn werk thuis gedaan. Na 3 maanden ben ik weer langzaam aan op school begonnen (aantal uurtjes per week) en ben ik dit gaan opbouwen. Na verloop van tijd voelde ik mij beter en, hoewel ik nog veel sliep wanneer ik vrije uren had, ging ik weer volledig naar school.
In mei van dat jaar heb ik mijn diploma gehaald, en in september ben ik begonnen aan mijn studie. Ook kon ik weer van het leven genieten en leuke dingen doen met onder andere mijn vriendinnen, vriend en familie.
Ik weet van mezelf hoeveel geluk ik heb gehad dat het bij mij 'maar' 3 maanden heeft geduurd. Het is vreselijk om te lezen hoelang deze rotziekte duurt bij verschillende mensen hier op het forum. Ik hoop dat een ieder van jullie onder andere door middel van mijn verhaal inziet dat je je beter gaat voelen. Maar echt waar,  wanneer je in het beginstadium zit, hou je rustig. Ga slapen wanneer je behoefte hebt om te slapen. Laat alles even los, denk aan jezelf en zorg voor jezelf.


Als er iemand is die een keer een hart onder de riem nodig heeft, of behoefte heeft aan een goed gesprek, ik sta altijd open voor berichtjes.

Heel veel liefs,
Denise