Audio Balance gezien bij koffietijd

Gestart door Floor, 24 januari, 2012, 14:28:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floor

Vandaag zat ik naar koffietijd te kijken en daar werd Audio Balance gepresenteerd. Een programma wat je tegen betaling kan downloaden/of opgestuurd krijgt en waarmee je dagelijks achter de computer een soort therapie krijgt met beeld en geluid mbv je computer. Ik kon het niet goed zien maar volgens mij kon je als onderdeel ook 'herstel na ziekte' kiezen. Zou dat misschien wat voor ons zijn? Ik heb geen idee of het helpt, maar heb al wel gezien dat het niet goedkoop is. Het kost in de 200 euro.

Ben benieuwd of jullie het gezien hebben en wat jullie ervan vinden. Op de site van koffietijd staat nog wat informatie en als je googled kom je het ook tegen. Ik wil steeds maar geloven of hopen dat iets helpt, maar we kunnen ook niet alles proberen, want dat is niet te betalen...

twijfelaar

Ik heb er ook naar gezocht inderdaad, maar 230 euro vind ik erg veel geld. En ik geloof er ook niet zo in, de rustgevende muziek is natuurlijk altijd goed om je te ontspannen etc. en daar zul je je ook wel beter door voelen. Het is erg nieuw en ik kan nog geen ervaringen erover vinden op het internet.
Ik kan me niet voorstellen dat je lichaam geneest door naar bepaalde hologrammen te kijken, er bestaan al cd's met de technologie waar ze naar wijzen http://www.hemi-sync.com/ ik zal eens zoeken of dit ook ergens gratis te verkrijgen is :-)

Ze verdienen dus een hoop geld aan beeld met wat geluid tot wel 1070 euro voor hulpverleners.


Beertje

Gratis: binaural beats, ook om te ontspannen of extra energie ed. Ff googelen. Helpt mij wel om lekker te slapen! Als je een smartphone hebt: er zijn ook gratis apps verkrijgbaar!

twijfelaar

Ik ben nu een hemi sync aan het downloaden, er is er 1 gepost. Hij heet de gateway experience als ik google kom ik hier op uit http://www.hemi-sync.com/shopdisplayproducts.asp?id=310&cat=Gateway+Experience%AE

ik zal even kijken of ik kan ontdekken welke het precies is, en of het op een dvd moet of dat het gewoon op je mp3 speler kan (moet wel flac kunnen spelen)

Ik weet niet of je iemand in huis hebt bekend met downloaden, anders wil ik het wel naar je opsturen.

Groetjes

twijfelaar

Oh het zijn ze alle 6, 6x3 cd's ik ben erg benieuwd!

Floor

Bedankt twijfelaar. Ik zal eens kijken of het me lukt. Is hetgeen je hebt gevonden muziek waar ze naar verwijzen of die ze voor het programma gebruikt hebben?

twijfelaar

Het is dezelfde audio techniek, maar geen hologrammen. Niet dat programma dus. Maar goed je kunt kijken of het werkt. Ik vind de prijs niet normaal.