Hoofdmenu

Mesologie

Gestart door lied89, 26 november, 2011, 13:28:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peetje

Gefeliciteerd!

Ik ben het inderdaad gewend, dat scheelt. En zolang ik dingen in etappes doe, krijg ik nog best wel wat voor elkaar, gelukkig.

's Middags slapen kan ten koste van je nacht gaan, maar ik merk dat ik het echt nodig heb. Moet ook niet te lang slapen, want dan slaap ik inderdaad 's avonds niet.

lied89

Dankje!
Ja, nu morgen nog... Zie er echt tegenop. Ik ben echt zo moe, heb gister en vandaag ook 's middags op bed gelegen. In het weekend doe ik dat niet zo vaak maar ja zal het wel nodig gehad hebben. Ik hoop echt dat ik dit nog een week zo vol kan houden. Het leren lukt ook gewoon niet meer en vind dat zo erg. Mijn gezondheid gaat er echt op achteruit en baal daar echt van. Maar ja het heeft geen zin om me druk te maken dat maakt het alleen maar erger...
Het probleem is dat ik een te groot doorzettingsvermogen heb, en in combi met pfeiffer niet altijd even handig.

Gelukkig dat je zo op je eigen manier toch nog wat voor elkaar krijgt. Ik zag laatst ergens een kort filmpje over iemand die echt alleen nog maar in bed kon liggen. Dat lijkt me echt zo erg, dan is je wereld wel heel klein he.


Floor

GEFELICITEERD!! Maakt niet uit dat je hem maar net gehaald hebt. Je bent ziek en je hebt het gehaald!! Dat is examen doen met een achterstand. Heel goed van je! Hoe is het gisteren gegaan?

groetjes Floor

lied89

Dankje!

Ja, ook mijn 2de proeve gehaald met een 5,7. Beetje jammer zo laag cijfer, ik verwacht eigenlijk meer van mezelf, maar ja wel gehaald dus.
Ik doe mij examen niet met achterstand... Ik ben samen met een klasgenoot de eerste die examen mag doen volgende week. Hoe ik dat geflikt heb geen idee. Maar theorie en de belangrijkste vakken op school heb ik altijd proberen bij te houden omdat ik er een hekel aan heb om dingen in te halen en achter te lopen met alles. In principe loop ik dus alleen met stage achter en moet op stage nog een onderzoek doen maar heb dat even opgeschoven. Dat kan ik ook volgend jaar nog doen. Ook heb ik proberen te vermijden om met stage achter te lopen maar helaas op een gegeven moment heeft school me verboden om stage te lopen, na mijn operatie. Ze wilde dat ik eerst beter zou worden. Maar dat ben ik nog steeds niet en wilde zelf gewoon weer stage lopen. De rest van de klas loopt behoorlijk achter, ik denk dat minstens de helft het niet haalt om voor de zomervakantie examen te doen. Eigenlijk zou dit de laatste mogelijkheid zijn.

Aankomende maandag heb ik op 2 onderdelen examen. Een theorietoets en FPZ-examen (Farmaceutische patientenzorg). Dat houd in dat ik eerst een aantal recepten aan de balie moet aannemen en dan uitwerk, dus kijken of het geneesmiddel de goede dosering heeft, kijken of de geneesmiddelen eventueel samen kunnen en anders dus weer aanpassen. Verder ook het etiket maken enz. Daarna moet ik ze afleveren en eventueel eerste uitgifte uitleg geven en dan ook nog een handverkoopartikel adviseren voor een bepaald onderwerp met bijbehordende adviezen.
Dinsdag heb ik dan het onderdeel bereiden en dan moet ik in 3 uur 3 bereidingen maken. Dat kan van alles zijn: capsules, cremes zetpillen, klysmas enz. Ik ieder geval geen oogdruppel meer want die heb ik afgelopen maandag al gedaan.

Hopelijk lukt het me allemaal.
Ik zie er een beetje tegenop, omdat ik eigenlijk te moe ben om examen te doen...
Ik hoop dat jullie hier op het forum allemaal voor me duimen....haha. Hopelijk komt het dan goed!
Ik hoop dat ik het allemaal vol kan houden nog tot volgende week want heb die vrijdag dan nog een examen en ook nog wat andere afspraken...

Nou ik ga maar eens verder weer met leren.

Groetjes

twijfelaar

Natuurlijk duimen we!!!  ;D

Beertje

Ik duim mee!! :)

Peetje

Ik ga ook voor je duimen.
Apothekersassistente, zo te lezen? Veel succes maandag!

lied89

Wat lief dat jullie allemaal voor me willen duimen!
Sorry dat ik er niet bijgezet had dat ik inderdaad voor apothekerassistente studeer...
Ik dacht eigenlijk dat ik dat al wel eens op het forum had gezet en dat iedereen dat wist, maar misschien vergis ik me.
Ik heb eigenlijk echt geen zin in het examen maar ja zal toch moeten he. Al die mensen die waarschijnlijk continue op je vingers kijken wat je doet.

Peetje

Misschien heb je het ook wel eens gezegd, maar ik kan niet alles onthouden. ;)
Ik ken meerdere assistentes, vandaar dat ik de termen herkende.

Floor

Hoi Lied

Ik bedoelde niet dat je een letterlijke achterstand had hoor haha, maar dat het examen extra zwaar is omdat je ziek bent (was figuurlijk bedoeld). Ik had inderdaad gelezen dat je heel goed gaat in vergelijking met je klasgenoten. Het is alleen voor jou allemaal net even anders omdat je niet in orde bent.

Succes hoor maandag!!! Is volgens mij een pittige mbo opleiding (niv 4 schat ik). Leek mij ook altijd wel een leuk beroep trouwens. Nou duim voor je!!

groetjes Floor

lied89

Ik kan ook niet alles onthouden hoor wat iedereen hier schrijft, geeft niks hoor Peetje, maar bedacht me later waarom ik er niet bijgezet had dat ik voor apothekersassistente studeer. Maar had er niet aangedacht. Aan de termen kun je het ook wel merken ja.

Sorry Floor, dat ik het even verkeerd opgepakt heb. Gebeurt de laatste tijd wel vaker geloof ik... Ben ook erg moe, ik geef dat gewoon de schuld haha.

Apothekerassistente is inderdaad MBO niveau vier. En voor veel mensen een pittige studie ja. In het eerste jaar waren we met 28 studenten, nu nog maar met 10 in de klas...
Qua theorie zou ik het makkelijk aan moeten kunnen. Maar ja nu ik niet voldoende kan leren voor mijn gevoel ben ik bang dat de theorietoets toch best pittig word. Het is niet mijn eerste keuze studie maar het is wel een interessant beroep en er valt altijd weer wat bij te leren. Het is ook een veelzijdig beroep. In een aantal apotheken worden ook nog dingen bereid zoals cremes, zetpillen, capsules enzo. Maar dat word helaas steeds minder, maar vind ik voor de afwisseling ook wel leuk om te doen.

Jullie moeten ook wel dinsdag voor me duimen he haha. En eigenlijk ook vrijdag. Ik ben wel veeleisend he haha.
Dan heb ik weer mijn Nederlands examen lezen, voor de tweede keer. Weet niet of ik dat op het forum had gezet maar heb het de vorige keer net niet gehaald. Ik had 75% goed van de vragen en had 80 % moeten hebben. Maar ja wat wil je van 4 tot half 6, dan heb ik niet bepaald de concentratie meer om lange teksten te lezen. Hopen maar dat ik deze keer wel wat meer concentratie heb.
Ik heb dus 4 examens in een week. Wel erg veel dus....
Hopelijk gaat het me lukken, zie er erg tegen op. Hopelijk krijg ik mezelf een beetje rustig.
Het gaat nu ineens zo snel, 2 maanden geleden had ik ook niet verwacht dat ik nu al examen zou doen, maar ja moet er toch echt aan gaan geloven.

Peetje

Succes! Hoop maar dat ik niet vergeet dat ik moet duimen. :P

Floor

Volle week, succes met al je examens!! Heb je de andere onderdelen van Nederlands al afgesloten? Welk niveau moeten jullie behalen? Werken jullie met A1, A2, B1 etc. of met F3 enzo?

Je had het bijna gehaald, tweede kans gaat vast beter!! Succes hoor!

lied89

Niet vergeten te duimen he Peetje...haha. Denk help nog even herinneren.

Wij werkten vanaf het eerste jaar inderdaad met A1, A2, B1, B2 niveau, dit jaar F3 dat is hetzelfde als B2 ofzo? Maar ik vind die andere termen dus makkelijker.
Voor Engels moest ik alles op B1 niveau hebben en heb dat gehaald, ondanks dat ik eigenlijk niet zo goed ben in Engels.
Voor Nederlands moet ik B2 niveau hebben. De andere onderdelen heb ik allemaal al afgerond, nu alleen het lezen nog...
Je mag geloof ik 2 van de 5 onderdelen op B1 niveau hebben voor Nederlands. Dus als ik het dit keer ook niet haal is het niet erg maar dat vind ik niet mooi staan haha. Voor Nederlands moet ik toch wel gewoon voldoende kunnen staan. Normaal heb ik geen moeite met Nederlands, alleen wel concentratiegebrek dus om zulke lange teksten te lezen.

Jeetje morgen is het zo ver....
Hopelijk gaat het goed, ik zie er steeds meer tegenop.
Voel me vandaag zo niet lekker. Hopelijk is het morgen weer over. Maar dat zal wel niet.
Ben echt te moe eigenlijk maar ja, kan nu niet meer terugkrabbelen haha.
Het was zo'n benauwd weer vandaag en kan daar de laatste tijd niet zo goed meer tegen.
En heb de hele dag al hoofdpijn en ben duizelig, ook niet fijn dus maar ja.
Niet zo zeuren maar. Hopen dat ik een beetje goed kan slapen zo. Ga er vroeg in heb ik mezelf beloofd.
Leren nee, niet meer. Nu moet het goed zijn en anders maar niet. Uitgeleerd raak je nooit...

Beertje

Duim duim duim

Toi toi toi!

Floor

Succes vandaag!!!

Floor

Hoi Lied, hoe is je Nederlands gegaan?

Peetje

En, heeft al het duimen geholpen? :)

lied89

Nou, ik zal mijn verhaal hier maar eens doen. Sorry voor de late reactie, maar ik ben zo moe en voel me echt niet lekker...
Nederlands examen heb ik nog niet gedaan die heb ik vrijdag pas, morgen dus.

Ik heb 3 andere examens gehad die echt gericht zijn op het apothekersassistente vak om het zo maar te zeggen.
Maandag ging het wel goed. Ik had eerst de theorietoets en zag daar een beetje tegenop. Ook toen ik hem gemaakt had had ik zoiets van nou dat wordt geen voldoende. Een uur later kon ik het cijfer al ophalen bij de docent. Een 5,8, heb hem dus wel net gehaald. De docent zei dat ik het begin echt goed gemaakt had maar bij de laatste 20 vragen had ik er veel fout wat erg jammer is. Maar goed, die had ik alvast binnen.

's Middags had ik Fpz-examen dus balie, controleren en uitwerken van recepten enzo en ook een zelfzorgstandaard. Helaas geen hooikoorts... Voor dit examen kan je alleen maar een een onvoldoende, voldoende of goed halen in cijfers is dat een 4, 6 of 8. Voor dit examen heb ik een voldoende gehaald dus een 6.

Ik was maandag zo blij dat ik dat beide al gehaald had en dacht nu moet dinsdag ook goed gaan maar helaas. Het examen van dinsdag heb ik niet gehaald en die zal ik overnieuw moeten doen. Dat kan zeer waarschijnlijk pas 19 juni als er tenminste iemand anders is die ook examen gaat doen anders kan ik niet eens herkansen.

Ik baal best wel want nu moet ik dus gewoon nog een maand naar school en had gehoopt dat ik nu even rust kon nemen maar dat zit er dus niet in. Ook had ik stage beloofd eigenlijk dat ik een dagje extra zou doen maar ja dat lijkt me nu niet zo heel handig.

Vanmiddag heb ik trouwens een afspraak bij een longverpleegkundige. Ik ben benieuwd of daar iets uit komt aangezien ik het de laatste tijd weer benauwd heb en ook zo warm, ook al voor het warme weer.

lied89

Nou laat ik hier toch ook maar weer eens wat posten.
Mijn topic heet tenslotte nog steeds mesologie. Aankomende donderdag is het dan eindelijk zo ver. Dan mag ik weer naar de mesoloog. Het is lang geleden dat ik daar geweest ben. Ik ben enorm benieuwd wat hij gaat zeggen. Hopelijk kan hij me nog verder helpen anders houd het op denk ik.
Op het moment gaat het niet echt lekker, ben zo moe...
Maar heb het de laatste maanden ook te druk gehad natuurlijk met examen en allerlei andere dingen.
Volgende week dinsdag is het weer zo ver (de 19de). Dan mag ik de herkansing doen, dit is de laatste kans voor de zomervakantie. Ik hoop zo dat ik die haal dit keer. Dan kan ik school zo goed als afsluiten. O, wat zal ik dan blij zijn zeg. Zie er wel weer tegenop aangezien ik zo moe ben, maar ja.

Verder ben ik bij een longverpleegkundige geweest. Nou ja, weer een halve afspraak aangezien de apparatuur nog niet aangesloten was ivm. de verhuizing van de praktijk. Fijn is dat om mensen die al zo moe zijn, nog een keer onnodig terug laten komen maar ja.

Beertje

Het gaat je lukken de herkansing!!  ;D

Ben ook benieuwd wat de mesoloog zegt! En hoe het verder gaat bij de long verpleegkundige. Heb je daar al een nieuwe afspraak voor? Het was voor je benauwdheid toch?
Succes met het leren!
Combineer het met voldoende rust

Liefs

lied89

Ik ben benieuwd of de mesoloog kan zien dat het nu weer minder gaat en hoop vooral de reden ervan. De vorige keer zei hij namelijk dat mijn lever pfeiffer verslagen heeft. Helaas merk ik daar weinig van, dan hoop je dus als iemand zoiets zegt dat de moeheid minder word, maar ja... Ik dacht dat pfeiffer de grootste oorzaak was van mijn moeheid, maar als hij zegt dat pfeiffer verslagen is twijfel ik daar nu dus aan.
De huisarts wilde inderdaad dat ik langs de longverpleegkundige ging ivm mijn benauwheid en heb nogal last van temperatuurwisselingen. De ene keer heel koud, andere keer warm. Als als ik het warm heb vaak in combi met benauwdheid dus. Soms lijkt het of ik een opvlieger heb ofzo, maar ja ben nog lang geen 50 haha.
Die longverpleegkundige wilde me laten testen nogmaals op huisstofmijt allergie en heb dat nu gedaan, samen met allergie voor konijnen aangezien wij konijnen hebben. Hoop niet dat ik daar allergisch voor ben, moet wel eens niezen als ze aan het verharen zijn, maar denk dat iedereen dat wel zou hebben.
Ze denkt dat het misschien astma is, maar dat moet dus blijken uit die blaastest die ik dus niet kon doen. Moet daar als ik het goed zeg de 21ste naar toe. Was speciaal lopend gegaan de vorige keer, helemaal voor niks dus.
Nou ja ik zie het allemaal wel...
Echt leren hoef ik nu niet meer gelukkig, maar moet vooral oefenen met bereiden, doe dit zowel op school als bij mijn stage.

Combineren met voldoende rust ja, helaas lukt dat niet altijd, dat is mijn probleem op het moment. Heb gewoon te veel te doen.

lied89

Hoi,

Gister bij de mesoloog geweest zoals ik al vertelde, dat was lang geleden dat ik daar geweest ben.
Aangezien ik de laatste tijd weer erg moe ben was ik wel benieuwd wat hij zou gaan zeggen. Helaas ben ik er niet veel wijzer door geworden. De mesoloog had tijdens de meting last van een ander litteken. Daardoor kon hij niet zo goed meten. Als hij dat de vorige keer nou ook gelijk gezegd had had ik ze tegelijkertijd kunnen behandelen, maar de vorige keer had hij er geen last van wat raar is.
Ondanks dat heeft hij me wel weer iets nieuws geadviseerd. Ik moet nu silicea d12 gaan gebruiken. Hij vertelde dat dat het zwakke weer sterk maakt en het sterke weer wat zachter maakt zodat het in balans komt.
Verder heeft hij mij dat gegeven omdat hij vindt dat ik niet zelfverzekerd genoeg ben en te onzeker.
Ik vind het niet zo prettig meer bij de mesoloog, heb het gevoel dat hetgeen wat ik heb nu als psychisch gaat bestempelen en dat vind ik erg jammer. Maar ja heb toch over 4 weken weer een nieuwe afspraak. Eigenlijk kon hij pas in september ofzo, maar dat duurt me te lang, dan heeft het helemaal geen zin als er zo'n lange tijd tussenzit.
Ik weet niet of ik dit nog lang volhou, maar ja maar weer afwachten dus...

Peetje

Niet zo gek dat je onzeker wordt, als je al zo lang met toch vage klachten rondloopt. En steeds een ander advies maakt je natuurlijk ook onzeker.
Ik hoop voor je dat het je gaat helpen. :)

lied89

Ging het maar eens helpen ja. Ik heb iets te veel hoop gevestigd op mesologie denk ik. Ik had echt verwacht dat dit het was dat me beter zou maken maar helaas. Ik kijk het de volgende keer nog een keer aan en als hij me dan nog niet verder kan helpen dan houd het denk ik op en stop dan misschien wat ik wel erg jammer vind dan. Wanneer stop je met iets he. Ik vind het moeilijk, straks krijg ik er spijt van. Maar misschien ondekt hij de volgende keer wel waar de moeheid vandaag komt. Dat weet je van te voren niet.

Nou morgen examen.............
Poeh zie er toch wel een beetje tegenop maar ja.
Vandaag ging het goed op school, dus als die pillen nu al zouden werken zou ik zeggen dat ik het kan en morgen gewoon haal !! haha (zelfvertrouwen ja....)


lied89

Voor de mensen die dat nog willen weten... Ik heb mijn examen gehaald!!! Ik heb dit keer een 8 voor het examen bereiden!!!
Ik ben zo blij en opgelucht. De theorie is nu afgerond en kan me nu richten op stage.

Donderdag ben ik weer bij de longverpleegkundige geweest. Ze vertelde me dat ik in de hoogste categorie zit van huisstofmijtallergie.
Dat is dus wat minder, je hebt daardoor eventueel kans om astma te krijgen.
Volgende week moet ik weer terugkomen en dan moet ik een blaastest doen. Ben wel benieuwd of daar iets uitkomt nog.

Beertje

Joehoe!! Jippie!! Wat fijn voor je!
En ook nog zo een mooi cijfer :)
Hoop voor je dat je nu wat rustiger aan kan doen.

Liefs

lied89

Ja, echt super he, ben ook echt blij en opgelucht!!
Of ik nu echt rust krijg ik ben bang van niet...
Heb zoveel te doen de laatste tijd, mesoloog, podoloog, longverpleegkundige, huisarts enzzz. Dat alles kost naast stage en school ook erg veel energie. Maar nu valt school dus weg, maar zie wel enorm tegen al die stage-uren op. Ik moet er nog zoveel namelijk en loop nu iets achter op mijn planning. Ik wil zo graag in 2012 klaar zijn, maar weet nog niet helemaal zeker of dat gaat lukken.
Maar afwachten en hopen dat ik me snel beter ga voelen. Meer kan ik niet doen helaas.

Peetje

Gefeliciteerd met het halen van je examen! :D Echt supergoed dat je dat hebt weten te halen ondanks alle gezondheidsproblemen!

Die allergie is even wat minder, maar op zich wel goed dat je dat nu weet, dan kun je in ieder geval maatregelene nemen en misschien heb je dan wat minder klachten.

lied89

Dankje! Ja ben echt blij dat school zo ver als afgesloten is. En ben nu de tweede van de klas die examen geheel gehaald heeft, dus ben echt blij!

Allergie is niet zo leuk nee. Donderdag krijg ik een blaastest waaruit moet blijken of ik eventueel al astma heb. Ze vindt dat ik wel verschillende klachten heb die daarbij passen. Maar hoop toch niet dat ik dat heb nee. Even afwachten dus. Hopelijk gaat die test nu wel door zeg, is als de derde keer dat ik daar heen moet.

lied89

Gister bij de longverpleegkundige geweest...
Helaas liep dit weer niet zoals het moest lopen.
Die blaastest lukte niet en ze kon dus ook niet verder onderzoeken, heel raar dat ze daar geen conclusie dan uit kan trekken. Ik kan gewoon niet zo lang doorblazen denk ik.
Verder kon ik gelijk terecht bij de huisarts en die heeft me doorgestuurd naar een longarts.
Hier kan ik as dinsdag al terecht.
Ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen. Ben nu toch wel een beetje bang dat er iets aan de hand is, vind het allemaal wel een beetje raar.
Maar ja maar weer afwachten dus.

Peetje

Lastig, dat die blaastest niet gelukt is. En inderdaad, daar zou je toch ook iets over moeten kunnen zeggen, lijkt mij.
Succes volgende week bij de longarts!

lied89

Dankje!
Ja, echt balen ja! Nu kon ik eindelijk die test doen is het weer niet gelukt.
Vond het wel slecht dat ze geen conclusie daarover kon maken. Ze kon gewoon niet verder testen. Ze zei misschien heeft het met de ademtechniek te maken aangezien ik oppervlakkig adem. Maar ik moest hard uitblazen dat deed ik dus, dat was goed maar je moest dus nog verder uitblazen, dat lukte dus niet. Voor mijn gevoel is mijn adem dan op en als ik nog verder probeer te blazen knijpt mijn keel samen wat dus niet meewerkt.
Ik hoop dat het bij de longarts beter gaat en dat hij wel weet wat er met me aan de hand is. Begin me echt een beetje zorgen te maken...
Die longverpleegkundige stond zelfs vorige week in de krant als longverpleegkundige van het jaar!! Nou zo goed vind ik haar dus niet, maar zal wel aan mij liggen.
Nou hopelijk lukt de blaastest of wat dan ook dinsdag..

lied89

Nou, nu mijn eigen verhaal maar weer eens.
Heb een heftige week achter de rug.

Dinsdag ben ik in het ziekenhuis geweest en eindelijk gaan ze me verder onderzoeken.
Ik heb al bloed laten prikken op verschillende dingen waaronder ook op pfeiffer. Ze wilde kijken of ik mijn pfeiffer wel goed verwerkt heb en antistoffen heb aangemaakt enzo.
Verder heb ik al een longfoto laten maken.

Nu heb ik over een paar weken nog 3 afspraken. Dat bestaat uit 3 keer een longfunctie test, aparte onderdelen zeg maar. Verder moet ik ook nog een hartfilmpje laten maken.
En dan de uitslag, ben wel erg benieuwd, maar moet er dus nog even op wachten...

Peetje

Wel goed dat ze nu een hoop dingen gaan onderzoeken. Ik hoop voor je dat er iets gevonden wordt wat te verhelpen is. :) En alvast succes met alle testen!

lied89

Ja, ben ook wel blij dat ze het nu verder gaan onderzoeken. Ik denk niet dat er echt iets uitkomt, maar ja je weet het van te voren niet. Het duurt nog even voor ik die testen heb hoor... Begin augustus geloof ik. Maar alvast bedankt!

Woensdagavond moet ik weer naar de mesoloog. Ben erg benieuwd wat hij dit keer gaat zeggen. Hopelijk kan hij me nog helpen en loopt hij dit keer niet zo te zeuren. De vorige keer had hij het over mijn emotionele stabiliteit. Nou stabiel zal het nu niet zijn aangezien mijn oma van het weekend is overleden. Een behoorlijk heftige week dus.
Ik wacht het allemaal maar af. Als hij me niet meer kan helpen stop ik er denk ik mee.
Dat zou ik wel erg jammer vinden. Dan moet ik maar weer op zoek naar iets anders. Eigenlijk hadden we besloten dat dit het laatste is waar we geld aan zouden spenderen. Maar ja, misschien hadden we ook iets te veel gedacht/gehoopt dat dit is wat me beter zou maken...

Peetje

Gecondoleerd. En natuurlijk ook veel sterkte voor de rest van de familie.

lied89

Bedankt, Peetje.
Het is een drukke tijd zo en vermoeiend dus ook. We zijn er de afgelopen weken veel geweest, aangezien ze steeds achteruit ging. Maar ja wel gek dat ik nu geen opa's en oma's meer heb...


lied89

Afgelopen woensdag had ik weer een afspraak bij de mesoloog.
Ik zal het verhaal vertellen. Maar veel valt er niet meer te vertellen.

De mesoloog meet dus met een apparaatje op je handen en voeten hoe het gaat met bepaalde organen en dingen.
Nou het apparaat bleef dit keer bijzonder rustig. De mesoloog zei op een gegeven moment: het gaat wel goed he?
Volgens de mesoloog gaat het heel goed met mijn organen.
Op een gegeven moment vroeg hij ben je ergens heel erg verdietig over?? Het enige wat in me opkwam is dat mijn oma vorige week is overleden. Maar dat is het volgens hem niet. Er is iets waar ik verdrietig over ben en dat zorgt ervoor dat mijn moeheid niet verdwijnt. Daarachter schuilt natuurlijk het volgende het is niet lichamelijk maar psychisch!!
Jammer, maar de mesoloog kan mij niet meer helpen en ben er dus mee gestopt. Daar gaat mijn hoop om beter te worden ja.
Maar goed, als hij toch niks kan betekenen meer voor mij, dan heeft het ook geen zin natuurlijk.
Ik had zo gehoopt/gedacht dat ik me zoveel beter zou gaan voelen, dat beloofde hij me zo ongeveer maar ja.
Waarom heb ik toch altijd de pech dat niks werkt...

Peetje

Wat jammer voor je dat het niet heeft gewerkt. En vervelend als er weer eens gehint wordt dat het misschien wel psychisch zal zijn, aangezien er lichamelijk niks mis is.