Ik ben benieuwd of de mesoloog kan zien dat het nu weer minder gaat en hoop vooral de reden ervan. De vorige keer zei hij namelijk dat mijn lever pfeiffer verslagen heeft. Helaas merk ik daar weinig van, dan hoop je dus als iemand zoiets zegt dat de moeheid minder word, maar ja... Ik dacht dat pfeiffer de grootste oorzaak was van mijn moeheid, maar als hij zegt dat pfeiffer verslagen is twijfel ik daar nu dus aan.
De huisarts wilde inderdaad dat ik langs de longverpleegkundige ging ivm mijn benauwheid en heb nogal last van temperatuurwisselingen. De ene keer heel koud, andere keer warm. Als als ik het warm heb vaak in combi met benauwdheid dus. Soms lijkt het of ik een opvlieger heb ofzo, maar ja ben nog lang geen 50 haha.
Die longverpleegkundige wilde me laten testen nogmaals op huisstofmijt allergie en heb dat nu gedaan, samen met allergie voor konijnen aangezien wij konijnen hebben. Hoop niet dat ik daar allergisch voor ben, moet wel eens niezen als ze aan het verharen zijn, maar denk dat iedereen dat wel zou hebben.
Ze denkt dat het misschien astma is, maar dat moet dus blijken uit die blaastest die ik dus niet kon doen. Moet daar als ik het goed zeg de 21ste naar toe. Was speciaal lopend gegaan de vorige keer, helemaal voor niks dus.
Nou ja ik zie het allemaal wel...
Echt leren hoef ik nu niet meer gelukkig, maar moet vooral oefenen met bereiden, doe dit zowel op school als bij mijn stage.
Combineren met voldoende rust ja, helaas lukt dat niet altijd, dat is mijn probleem op het moment. Heb gewoon te veel te doen.