Hoi,
Ik heb de uitslag van het bloedprikken nog niet. Die krijg ik ook pas donderdag. Ik krijg alle uitslagen tegelijkertijd. Ik ben inderdaad ook nogmaals op pfeiffer geprikt om te kijken of ik het wel goed verwerkt heb. Volgens de mesoloog is mijn pfeiffer volledig verslagen dus ja...
Het is wel weer even spannend ja, maar denk niet dat er echt iets uitkomt. Aangezien dat medicijn bij mij eigenlijk niet werkte heb ik zeer waarschijnlijk geen astma, gelukkig maar. Maar ja wat het dan wel is geen idee.
Als je allergie hebt heb je overigens wel meer kans op astma, ook bij hooikoorts dus.
Je zou het eventueel ook eens kunnen laten onderzoeken??
Hoe is mijn benauwdheid, ja dat vind ik best lastig om uit te leggen. Ik heb geen piepende ademhaling. Een ander merkt niet zo heel snel dat ik het benauwd heb of iets dergelijks. Ik heb zeg maar een enorme druk op mijn borst. Het gevoel dat je niet helemaal goed door kunt ademen ofzo. En daar ontstaat dan een soort benauwdheid van. Een paar weken terug toen het zo warm was had ik er best veel last van en vond het ook wel beangstigend even en kon er niet van slapen.
Maar wat het is weet ik dus niet, en of dat ik daar achterkom, dat is dus nog even afwachten.
Wat heb jij voor soort benauwheid dan??
Anders dan dat ik het nu beschrijf. Een piepende ademhaling en echt adem tekort past wel meer bij astma. Maar dat heb ik dus niet.
Als je dat wil laten onderzoeken, kan ik je wel vast vertellen dat het best wel vermoeiend is.
Maandag ben ik van kwart over 1 tot half 4 bezig geweest, blazen, blazen en nog eens blazen. Vind je het gek dat het op een gegeven moment dan niet meer lukt. Mijn spieren bij mijn keel deden op een gegeven moment gewoon pijn.
Kortademigheid kan trouwens ook komen doordat je erg moe bent. Of door verminderde conditie misschien. Dat heb ik zelf ook wel, alleen ben ik me daar niet altijd bewust van.