Hoofdmenu

Aangenaam !

Gestart door Sanah, 29 oktober, 2011, 00:09:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanah

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Sanah en ben 35 jaar. Ik zal ook even mijn verhaal doen. Na maanden van zo snel uitgeteld te zijn, moe op de bank ploffen en ?s avonds als ik van het werk kwam en geen puf hebben om nog een maaltijd op tafel te zetten. Heb ik toch maar besloten om naar de huisarts te gaan om te checken waar het door kwam. Afgelopen dinsdag de uitslag gehad en bleek dat ik een groot percentage Pfeiffer en Cytomegalie heb. Ben aan de ene kant helemaal opgelucht dat er nu een verklaring is van mijn vermoeidheid en waarom ik zoveel slaap nodig had, maar aan de andere kant is het natuurlijk niet zo fijn en zal ik gas terug moeten nemen. Ik ben een aantal keer op deze forum geweest en heb veel informatie hieruit kunnen halen. Ik ben sinds twee weken ziekgemeld en voel me totaal uitgeput laatstaan weer aan het werk te gaan.

Dit was het ?for the time being? zo een beetje.

Tot gauw !

Sanah

Peetje

Welkom op het forum en natuurlijk heel veel beterschap! :)

marjan

hoi sanah ,

ik ben 38 jaar en ben te lang door gegaan met pfeiffer en erdoor heen heb ik  kinkhoest gehad.
ben nu al week of 8/9 thuis van mijn werk,heb steeds  het idee dat het klein beetje beter gaat,en dan boem lig ik weer 6 dagen helemaal plat,kan niks meer.word er echt gek van.vorige week met bioresonantie therapie begonnen.en voelde me 2 dagen best goed,dacht ik....nu dus sinds donderdag helemaal plat.wilde deze week beginnen met werken ,maar tja dat gaat m dus weer  niet worden ben ik bang.word er echt moedeloos van(licht depressief ,voel me al heel de week zo verdrietig)
hoe  verloopt jouw ziekte beeld,hoop dat we snel opknappen
groetjes marjan