Hoi hoi,
Ik heb binnenkort een afspraak bij het re?ntegratie bedrijf. Ben benieuwd!
Tevens heb ik ook m'n wia aangevraagd. Kost wel weer veel energie ook. Hoop dat ik door de keuring kom en zo. Pieker daar weer teveel over.
Moet ik niet doen dat weet ik, maar ik heb er geloof ik geen energie voor om alles opnieuw uit te leggen. Hoop dat er een goede informatie overdracht is tussen de mensen van de ziektewet en de mensen van de wia.
Het oil pulling doe ik met zonnebloemolie. Dat heeft niet echt een smaak. En spoel er dan rustig 20 min mee in m'n mond. En idd als ik het uitspuug is het wit en ondoorzichtig. Terwijl het eerst helder geel was.

Beetje vies verhaal h??
Maar voel me er echt fijn bij!
Vorige week 3 dagen achter elkaar gewerkt! 3 x 3 uur. En dat ging wel ok?. Heb wel gezorgd dat ik de rest van de dag niets te doen had en heel vroeg maar bed.
Sporten doe ik nog steeds 2 x per week en ook daar heb ik iets erbij gedaan. Over een langere tijd bekeken gaat het echt langzaam ietsje beter! Vorig jaar kon ik niet eens naar m'n moeder toe fietsen!
Maar ik ben helaas nog niet de oude, ik denk ook dat m'n overspannen periode er ook nog bijkomt wat geheeld moet worden want ben echt helaas mezelf nog niet. (Iemand dit ook meegemaakt?)
Ben geestelijk en lichamelijk nog niet de oude, maar ja elk stapje is er 1.
Heb dingen altijd "snel" gedaan in m'n leven en geloof dat het nu de bedoeling is dat het langzaam gaat. Maar wel terug naar de oude ik!
Misschien met ietsje minder energie alleen.
@lied89 & mini: nog bedankt voor het compliment, over dat ik me er goed en positief doorheen sla!
Dat doet me erg goed namelijk en daar werk ik ook bewust aan. So thanks!
Vindt het echt heel belangrijk om (al is het maar een beetje) de dingen positief te bekijken! Daar voel ik me in ieder geval veel beter bij!
Nou alle tips zijn van harte welkom!
Succes allemaal!!