Hoofdmenu

Acceptatie

Gestart door Beertje, 09 oktober, 2011, 21:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

twijfelaar

Hey meid,

Jemig dit is toch niet normaal. Als je niet op een goede en rustige manier opbouwt ben je zo weer terug bij af, jammer dat ze daar geen oog voor hebben.
Dan lukt het je volgende week misschien maar de week erna moeten er alweer 3 bij, dat lijkt me gewoon niet haalbaar, jij doet al enorm je best!
Is je vriend al terug?

Hopelijk kan er nog iets aan gedaan worden! Misschien kun je die contactpersoon morgen nog een keer opbellen, en weer overleggen dat je bang bent anders 100 % uit te vallen. Want als ze voet bij stuk houden, is dat hetgeen wat er staat te gebeuren denk ik.

Knuffel!

Liefs Xxx

Wies

Wat een stelletje ...  >:( en hoe  ongelofelijk dom zeg. Het kost ze nog veel meer als je weer uit gaat vallen. Maar goed, dat is ??n ding. Jij bent veel belangrijker meis. Mijn advies is ga gewoon werken als het lukt en als het niet lukt dan houdt het gewoon op, wat iedereen ook zegt!!! Niet over je grenzen heen gaan, natuurlijk moet je kijken wat je wel kunt maar ook niet meer dan dat.
:-* Dicht bij jezelf blijven, jij weet zelf het beste wat je wel of niet kunt.

Peetje

De mevrouw van het UWV was waarschijnlijk een arbeidsdeskundige?

Heb je aangegeven dat je met het werk zoals je het nu doet eigenlijk op sommige dagen al te veel doet?
Denk er nog eens rustig over na, en zet op papier wat je tegen het UWV wilt zeggen. Bedenk bijvoorbeeld wat je nu op een werkdag doet en hoe je je daarna voelt. Praktijkvoorbeelden komen vaak beter over dan alleen maar 'ik ben moe'. Als jij aan kunt geven dat je na bepaalde werkzaamheden bijvoorbeeld licht in je hoofd wordt en moeite hebt om nog iets te doen, dan kun je dat vertellen.
Is het misschien op je werk te regelen dat je wat vaker pauze neemt, of minder inspannende dingen doet als je op moet bouwen?

Ik ben het persoonlijk helemaal met lied89 eens. per 2 weken 2 uur uitbreiden, is behoorlijk veel. Ik zou eerder proberen om, als jij denkt dat je er aan toe bent, een half uur per week op te bouwen, tot dat dat weer goed gaat, en dan weer een half uur erbij.

Veel succes! :)

Beertje

Bedankt allemaal!!

Had ik ff nodig. Soms weet ik het gewoon ff niet meer. Ik ben net ook naar mijn vader geweest en z'n vriendin voor wat steun en advies. Ze zei ook van; die mensen van het UWV proberen je gewoon uit. Dat moeten ze ook doen om de "rotte appels" eruit te halen.
Als ik aangeef dat (indien geprobeerd) het niet lukt, kunnen ze je echt niet dwingen.  En ik moet ook maar in m'n achterhoofd houden dat het een advies is (zo voelt het niet).
Maar proberen rustig te blijven.. 😄

Bedankt voor de reacties ik stel ze zeer op prijs!!!
Zal goed naar mezelf luisteren!

Liefs😘

Floor

Beertje

Wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je dat niet zit zitten. Ik zou dat ook echt niet zien zitten. Ik snap dat je het wel wil proberen, maar trek inderdaad gelijk aan de bel zoals ze zei. Wat niet gaat, gaat niet en straks krijg je weer een terugval. Hoop echt voor je dat ze meer begrip tonen, want ik kan me voorstellen dat je er nu ff doorheen zit. Machteloos sta je eigenlijk. Als het niet gaat, echt bellen hoor, want het moet gewoon langzamer opgebouwd worden. Zo vervelend dat er zo veel onbegrip is. Gelukkig heb ik nu nog niet met UWV te maken. Ik heb een hele begripvolle baas, maar had eigenlijk ook met de bedrijfsarts afgesproken dat ik weer zou gaan werken, heb het geprobeerd, maar ging gewoon nog niet. Gelukkig begrijpt mijn baas dat.

Heel veel sterkte!!

lied89

Hoi,

Hoe is het nu met je?? Hopelijk gaat het weer iets beter.
Ik schreef van de week dat ik twee uur in de twee weken erbij al veel vond, laat staan 3 uur.
Ik ben echt al heel lang uren aan het opbouwen en dat heeft echt tijd nodig. Sinds de zomervakantie, bijna een jaar geleden dus ben ik overgegaan op 2 keer 6 uur stage en dat doe ik nu nog steeds, zou echt niet meer kunnen, hoe graag ik het ook zou willen.
Ik denk ik geef je indicatie van hoelang ik dus eigenlijk al aan het opbouwen ben en dus eigenlijk nog steeds niet verder kan uitbreiden.
Heb je deze week nog gewerkt?
Sterkte en succes!

Wies

@lied89
Wat kan zo'n opbouw toch lang duren he? Ik ben helemaal nog niet aan het werk maar ik had toch wel de hoop dat als die tijd komt dat het dan wat sneller zou gaan. Nou is iedereen anders, dus ik blijf toch maar hopen.

Het nadeel als je werkt is dat een bedrijfsarts je natuurlijk wel op de nek zit om sneller op te bouwen. Kan goed uitpakken en dan is dat geweldig natuurlijk, maar kan misschien ook wel verkeerd uitpakken. Bij mij heeft de opbouw thuis in ieder geval nog geen resultaten opgeleverd, behalve dan dat ik na een paar maanden helemaal gefrustreerd werd omdat ik steeds tegen mijn beperkingen aanliep. Het gaat nu slechter dan ooit en ik vraag me wel eens af of dat daarmee te maken heeft  ???

Ben ook benieuwd hoe het met je gaat Beertje  :-*

Beertje

Hoi,

Nou ff een update: woensdag 3. 3/4 gewerkt. Donderdag gesport, werd ik gebeld door mn werk of ik kon bijspringen. Ik dacht, wel Ja ben toch in de buurt. Dus bijna 2 uur gewerkt! En gesport.
Vandaag even op werk geweest voor een gesprek, en ook weer een uurtje gewerkt.
Dus het gaat best redelijk!
Morgen ook werken. En dan is het ff klaar. Ik merk nu wel dat werken me heel erg goed doet en dat ik langzaam ook weer beter in m'n vel kom (teunisbloemolie?). Maar het advies van het UWV ga ik niet redden hoor!
Maar ik doe m'n best!

Gesprek op werk gehad waarin ik heb uitgelegd wat het UWV van mij verlangt en ik heb aan mijn leidinggevende dus gevraagd of hij mij meer uren kan geven...., dat is rooster technisch heel lastig..... Oeps daar had ik geen rekening mee gehouden.

Het UWV verlangt dus van mij dat ik mijn eigen reintegratie ff regel, nou dat is dus helemaal niet makkelijk. Het bedrijf waar ik nu werk zijn bekende van me dus vandaar dat ik daar zo makkelijk kon beginnen maar verder re?ntegreren op de manier hoe ik dat wil is problematisch. Kunnen zij verder niks aan doen maar vervelend is het wel. Ik merk dat ik er nu echt klaar voor ben. Maar moet dus misschien een andere baan zoeken om volledig te kunnen re?ntegreren.

Ik denk dat ik rond de 10 uur werk dus wel haal.

Iemand hier verstand van? Ik heb in mei een afspraak bij een maatschappelijk werkster. Hoop dat zij me verder kan helpen.
Bloedonderzoek was goed. Alleen de uitslag van de pfeiffer nog niet binnen. Ben benieuwd!

Liefs


jetske

Citaat van: Beertje op 20 april, 2012, 15:53:58
Bloedonderzoek was goed. Alleen de uitslag van de pfeiffer nog niet binnen. Ben benieuwd!
Wat is er verder allemaal getest. Heb je hier uitslagen van.

Beertje

@jestske: geen waardes. Maar getest zijn: bloedwaardes, leverwaardes en glucose (niet nuchter). En ebv komt er nog aan. Mijn dokter heeft het nagekeken en de waardes waren goed. Ik heb een antroposofische arts.

Wies

Hoi Beertje,

Toch goed dat er een opbouw is al valt het af en toe heel erg tegen. Ik hoop zo voor je dat het vruchten afwerpt en dat je een manier kunt vinden om ook meer uren te kunnen gaan werken. Succes!!!


lied89

@ Beertje
Fijn om te horen dat het weer iets beter met je gaat. Hopelijk ging het werken vandaag ook goed. Het is niet gek dat je het advies van het UWV niet haalt hoor, ik vind het een absurd advies. Je bent goed bezig en probeert het langzaam wat uit te breiden. Fijn weekend!

@ Wies
Opbouwen duurt lang ja, naast stage doe ik ook wel school hoor. Maar stage zou ik nu niet verder kunnen uitbreiden, een hele dag is nog steeds te zwaar voor me. Hoe gaat het nu met jou? Lees dat het slechter gaat dan ooit... Klinkt niet best.

Beertje

Werken vandaag ging goed tot half 2, en toen ben ik gestopt. M'n ogen vielen bijna dicht, kon me niet meer concentreren, moe en duizelig.
Ik voel het echt aan m'n ogen wanneer ik moe ben, dan gaan ze echt een beetje "hangen".
Ben thuis gelijk in bad gegaan en verder niet echt veel gedaan. Beetje gerommeld.

Heb de laatste tijd dat aan het einde van de middag en de rest van de avond dat mijn armen en nek koud worden. Iemand die dit herkent? Alsof mijn bloed niet warm is of zo. En wanneer ik ga slapen lig ik op een gegeven moment te draaien in mijn bed omdat m'n benen zo warm zijn.

Maar nu ook is m'n rechter arm echt koud. En de huid voelt ook koud aan.

Morgen relaxed aan doen misschien ff naar de sportschool, lekker naar de sauna.

Liefs

Wies

Hoi Beertje,

Helaas herken ik het en alsjeblieft hou jezelf in de gaten. Ik heb sinds een paar weken hele koude voeten en langzaam aan heb ik pijn gekregen die overging in een doof gevoel in mijn benen, armen en rug. Ben constant duizelig en heb erge evenwichtstoornissen gekregen en kan amper nog lopen. Ik heb het idee of ik net uit een bad kom met muntolie, mijn huid voelt dus ook (soms gevoelsmatig) koud aan. Voeten zijn echt ijskoud, alsof de doorbloeding niet meer goed is en ik had altijd warme voeten. Concentratie is ook ver te zoeken maar dat gaat beter met B12 injecties. De klachten zijn bij mij dagelijks erger geworden.

Ik vind het echt geweldig voor je dat je weer kunt werken en ik wil je echt niet bang maken maar hou de balans tussen inspanning en ontspanning goed in de gaten en ga niet over je grens heen.

Beertje

H? bah,
Ja wat je zegt net alsof je uit een bad komt met muntolie! Heb geen koude handen gelukkig maar sommige plekken op m'n arm en benen. Gek gevoel.
Ben je ervoor naar de dokter geweest?

Wies

Ja, die zit met zijn handen in het haar. Uit onderzoeken is niets naar voren gekomen, alles is goed  ???

Beertje

Bizar, heb net de ebv uitslag terug.....
Het is nog steeds (of alweer) actief. Wel ook antistoffen. Dus nu langer dan een jaar actief?
Iemand die dit kent?
Liefs

twijfelaar

Hmm gek, er is dus weer IgM aangetroffen dan?

Ik zou het niet weten, is bij mij niet meer gecontroleerd, maar volgens mij moet dat dan inhouden dat het de laatste 3 maanden actief/weer actief is geweest.
Wel gek dan dat je bezinking/lymfocyten niet verhoogd zijn toch?


Peetje

Weer actief is mogelijk, maar er zijn hier op het forum dacht ik nog 1 of 2 leden bij wie het virus heel lang actief was.

En die koude voeten zouden van B12 kunnen komen. Heb er ook last van gehad, als de buitentemperatuur onder de 20 graden zakte, lag ik al met een warme kruik in bed.

Beertje

Nou, de dokters weten het ook niet meer.... Ze v

Beertje

(vervolg)
Ze vinden het heel raar en ben daarom ook doorgestuurd naar de internist. Wanneer ik een afspraak heb weet ik nog niet.
Vanochtend het UWV gebeld om te zeggen dat de afspraak zoals zei het willen niet door kan gaan. Had iemand aan de telefoon die het niet helemaal begreep; ze zei nee joh pfeiffer is net als een koortslip.... Daar kan je niet zo lang last van hebben. Ik heb gezegd wat ik wel kon. En dat zou ze doorgeven. Volgende keer zegt ik alleen nog maar wat tegen de UWV arts.
Ze zouden het overleggen geloof ik.
Maar goed ik doe echt m'n best en ga echt nu niet iedere week 3 uur omhoog.

Ondertussen snap ik niet wat er nu met m'n pfeiffer aan de hand is, maar daar is de internist voor. Ik hoop dat er dan wat duidelijkheid komt.
Ik voel nu wel minder druk om op te bouwen want ik weet dat het niet verstandig is om te gaan forceren. Dus ook niet teveel over m'n grens heen gaan.
Nu ik er meer aan toe geef voel ik wel meer rust maar me ook meer moe.

Ik denk niet dat het virus weer actief is maar al die tijd (ong. 13 maanden) actief is geweest.
Iemand een mening hierover?

Liefs

twijfelaar

Ik heb echt geen idee, en op internet is maar weinig over te vinden wat dat betreft. De internist zou dat wel moeten weten.
Maar wel lekker dat medewerkers van het uwv ook medische meningen gaan geven. Het is hoe dan ook dus recent weer actief geworden en je moet dus sowieso weer afwachten tot het voorbij is. Was pfeiffer maar een koorts lipje haha

Wanneer kun je bij de internist terecht?

Beertje

Ja joh, rare medewerkers bij het UWV! Ik weet nog niet wanneer ik bij de internist terecht kan, ze sturen me de afspraak per post. Maar ik hoop snel!

Peetje

In mijn ervaring krijg je de UWV arts niet aan de telefoon. Heb het zelfs eens geprobeerd en ook specifiek naar die persoon gevraagd, maar kreeg uiteindelijk een arbeidsdeskundige aan de lijn, die natuurlijk ook niks relevants wist te melden.

twijfelaar

Ik had laatst een telefonische afspraak, en werd dan gebeld door de uwv arts, die ook ook eind December heb gezien. Het is wel mogelijk dus. Maar ik heb ook het idee dat ze op elk kantoor een beetje anders werken. En dat ze er misschien niet op zitten te wachten om de arts meer te belastten, maarja de contactpersoon of arbeidsdeskundige moet in mijn ogen echt geen medische uitspraken doen, en enkel noteren wat je erover hebt gezegd en dat vervolgens met de arts bespreken.

Wies

Helemaal mee eens, daar is een arts voor!

Wat een apart verhaal Beertje dat de pfeiffer hoogst waarschijnlijk al die maanden actief is geweest  :o
Succes bij de internist en maar weer even rustig aan. Hopelijk heeft hij/zij wat antwoorden voor je.

Beertje

Nou nog niks terug gehoord van het UWV. Hoop niet dat ik alsnog meer moet gaan werken.....
Wordt er een beetje onzeker van.

Peetje

@ twijfelaar: Telefonische afspraak oke, maar ik belde zelf n.a.v. de uitslag van het deskundigenoordeel en toen kreeg ik dus echt de arts niet aan de lijn.

@ Beertje: Als ze je op het werk niet voor meer uren in kunnen roosteren, kan het UWV zeggen wat ze willen, je kunt dan niet meer uren draaien. (A) Het gaat tenslotte ook altijd nog in overleg met de werkgever he. :)

twijfelaar

Dan ga je je inderdaad dus ook afvragen of het wel de arts was die het besluit nam.

Hoe gaat het nu???

Beertje

Ik ben nu een stuk meer ontspannen naar mijn idee! Het UWV kan me wat! Ik doe echt mijn best. Moet wel erbij zeggen dat ik nu niet meer zo hard vecht op beter te worden. Dat heb ik de laatste tijd alleen maar gedaan. Het heeft volgens mij helemaal geen zin

Beertje

(vervolg, alweer :)) om tegen actieve pfeiffer te vechten. Dat heb ik dus (zonder te weten dat het actief was) al genoeg gedaan. En kijk wat ervan komt.... Geen verbetering in ieder geval.

Ik wil nu proberen om zoveel mogelijk een goede balans te vinden voor mezelf tussen werk, rust, ontspanning en huishouden en sporten.
Vandaag acupunctuur gehad, en ze zei dat ook. Gewoon na werk eerst even op bed gaan liggen. Niet perse slapen maar even bijkomen.

Nog geen brief gehad van het ziekenhuis helaas. En ook nog niks gehoord van het UWV.

Ik blijf het vreemd vinden zo lang actieve pfeiffer. Of weer actief. Er is ook weinig op internet te vinden erover. Behalve dan caebv. Chronisch actief epstein barr virus. En allemaal nare dingen. Maar die leg ik maar weer snel naast me neer.

Liefs

soepdragon

I can't accept that I still have this curse. I have had yet another blood test and of course it shows pfeiffer-so I have a chronic form of it and apparently have it now some 4 years. So I have a combination of the overgang, fibromyalgie and cvs. None of it is fun. I have stopped going to the sport school because I just could not handle the tiredness and more pijn (Fibromyagie), and have started my normal hours again on the advice of the bedrijf arts.
In June I start a 6 months gadraag therapy from the ziekenhuis in Nijmegan-for CVS.

Personaly I think the behandeling is going to be a load of crap. I have a virus in the blood, and fibro' causes pijn, pijn makes you tired etc. And my were is in the schoonmaak via a SW Bedrijf. So a huge no no ...ah well enough of my ranting. And sorry it's not in Dutch-my Dutch has suffered too.

Beertje

@soepdragon: jeetje, dat is lang!! 4 jaar... Mag ik vragen hoeveel uur je werkt en hoe dat gaat? En als ik nog een vraag mag stellen wat zeggen de dokters ervan bij jou?

En inderdaad gedragstherapie bij een actief virus lijkt mij ook raar! Wel Kahn ik het me voorstellen dat het fijn is als ze je leren hoe ermee om te gaan. Maar een virus verdwijnt naar mijn idee niet door gedragstherapie.

Succes! 

soepdragon

Ik werk 24 uren per week. 5.30 out my bed and at 6.30 I walk to work to start at 7am. On 12 midday I walk home which is about 10 mins away. And yeah I don't get it either trading my cvs like this. How can you treat a virus with gadraag therapy-fuck god know how. I get the feeling its thought as as "wool between the ears".  My doctor doesn't really know what more todo and the hospital in Tilburg sent me to the one in Nijmegean.

I got home today from work and had some lunch then went in my bed at around 13.00 until the house phone rang at around 5pm. So I sure need the rest!

At werk I plod my way through,I really hate it by the way!

Floor


Beertje:Wat een ontwikkelingen allemaal. Goed dat je gebeld hebt naar uwv om te zeggen dat het niet haalbaar is en fijn dat je wordt doorverwezen naar de internist. Ik hoop dat er wat zinnigs uit komt. Ik weet eigenlijk niet of ik al gepost heb na mijn bezoek naar de internist, maar bij mij hadden ze dus niets gevonden en dan wordt CVS geconcludeerd, maar met veel voorzichtigheid. Bij jou is het denk ik anders, want jij hebt nog steeds actieve antistoffen. Dan moet het voor het UWV toch juist heel duidelijk zijn. Je bent gewoon nog ziek en dat is aantoonbaar. Hoop dat de internist verder nog wat voor je kan doen en misschien is het juist wel goed dat je stopt met vechten tegen het ziek zijn. Nou heel veel succes en ben benieuwd wanneer je naar de internist moet en hoop dat het wat duidelijkheid gaat geven. Het blijft voor de reguliere wetenschap gewoon lastig die vermoeidheidsklachten.

Wat fijn dat er trouwens nieuwe onderzoeksresultaten komen vanuit het vermoeidheidscentrum. Las ik ergens anders, maar zou fijn zijn als de resultaten ons zou kunnen helpen.

Beertje

Ik heb besloten er nu niet meer zo hard tegen te vechten. En heb dit aangegeven bij de acupunctuur, zij heeft mij hiervoor ook "geprikt", om (denk ik) dichter bij mijn gevoel te komen.
En sinds mijn besluit en-of sinds mijn bezoek bij de acupunctuur ben ik dus ook heeeel erg moe. Ook wel meer ontspannen naar mijn idee.

Heb nu wel het idee dat ik dichter bij mijn gevoel ben gekomen. Ik sta nu niet meer stijf van het vechten. Maar ben nu ook soms verdrietig. Of bang (is er iets anders aan de hand).  Ook boos, op mijn vorige werkgever (#<>%$$><>%#~|,)
Maar ook steeds meer ontspannen dus en ook wat vrolijker :)

Oftewel ik voel meer, en ook de goede dingen! :)

Ik wacht nog steeds op de brief van het ziekenhuis voor de afspraak met de internist. Wel spannend! Volgende week naar de maatschappelijk werkster. Die afspraak had ik al gemaakt nog voordat ik wist dat m'n pfeiffer nog actief is. Weet ook niet echt of de afspraak dan nog zin heeft. Maar ja, wie weet.

Liefs

lied89

Wat goed van je dat je er nu niet meer zo hard tegen vecht! Dat lijkt me erg moeilijk. Ik heb er nog steeds moeite mee, vooral nu ik echt veel moet doen voor school, merk helaas dat het daardoor weer achteruit gaat. Eerst deed ik alles wanneer het mij uitkomt en op mijn gemakje maar nu lukt dat even niet...
Wel vervelend dat je je na de acupucntuur behandeling zo moe voelt, maar gelukkig wel wat ontspannender...

Kan me voorstellen dat je wel verdrietig bent, je had gehoopt dat je snel van pfeiffer af zou zijn (ben even kwijt hoe lang jij nu pfeiffer hebt, maar ook al best lang volgens mij), net zoals ik dat ook gehoopt had. Het is niet erg dat je soms verdrietig bent, bij mij geeft het soms een opluchting. Ik had van de week ook een dag dat het echt even niet goed ging en even boos was op mezelf. En werd daardoor ook verdrietig, voor anderen is dat vaak moeilijk te begrijpen dat je gewoon even in een dipje zit. Ik begrijp dat wel hoor!
Ik denk ook wel eens is dit echt nog pfeiffer of iets anders, ik denk dat je hier maar niet al te veel over moet nadenken...

Hoe is het eigenlijk op je werk? Hou je dat nog een beetje vol? Hoeveel uur doe je nu?

Succes volgende week bij de maatschappelijk werkster, ben benieuwd wat zo iemand voor je kan betekenen.
Doe een beetje rustig aan, en geniet van de dingen die nu wel beter gaan.

Beertje

Nou maandag eerst naar maatschappelijk werkster en daarna naar de internist. Hij kon alleen die dag nog, anders werd het in juni. Helemaal geen brief gekregen trouwens. Vond het al zo lang duren en heb toen maar naar het ziekenhuis gebeld. Toen kreeg ik na de vraag of mijn brief met daarin de afspraak gegevens al onderweg was of nog verstuurd moest worden, de internist zelf aan de lijn, met de mededeling nee dat doen we niet per post (Huh? Gaat er nooit iets normaal ?)
Dus. Afspraak staat voor aankomende maandag al! Wel spannend. 

Dinsdag nog naar mijn eigen huisarts. En dan is het wel weer ff klaar.
Liefs

Floor

Hoi Beertje,

Hoe was het bij de internist? Ben je al iets wijzer geworden of moet er eerst bloedgeprikt worden en moet je daarna weer terugkomen? Sterkte!!

Beertje

Ben maandag bij de internist geweest. Die vond het niet raar 14 maanden pfeiffer. Dat kan gebeuren. Nou voor de zekerheid toch maar verder onderzoeken.
Lichamelijk onderzoek: bloeddruk, hartslag klieren en dergelijke was allemaal in orde.
Daarna nog bloed geprikt op oa foliumzuur b12 lyme en nog iets wat me nu niet te binnen schiet. Het was een rot prik. Soms gaan ze pijnloos maar deze helaas niet.
Heb dan nu ook blauwe plekjes.

Toen nog een r?ntgen foto gemaakt van m'n longen en volgende week een echo van mijn boven en onderbuik.
Aan het eind van de maand heb ik weer een afspraak met de internist. Om dan de uitslagen te bespreken. Spannend!!!

Ben ook nog even langs een psychotherapeut- maatschappelijk werkster geweest en ze zei dat ik gewoon goed bezig ben. Dat ik qua persoonlijkheid een echte doener ben. Zoals ook actief de ziekte proberen op te lossen (wat dus niet werkt). Dat is ook de reden waarom het nog extra moeilijk is omdat ik mezelf continu tegenwerk. Als ik daar meer inzicht in krijg dan is er beter mee om te gaan. En daar gaat ze mij mee helpen. En om een goede richting te vinden in een opleiding en ander werk.

Dus er zit schot in de zaak. Het is nu alleen ff afwachten.

Liefs