Wat goed van je dat je er nu niet meer zo hard tegen vecht! Dat lijkt me erg moeilijk. Ik heb er nog steeds moeite mee, vooral nu ik echt veel moet doen voor school, merk helaas dat het daardoor weer achteruit gaat. Eerst deed ik alles wanneer het mij uitkomt en op mijn gemakje maar nu lukt dat even niet...
Wel vervelend dat je je na de acupucntuur behandeling zo moe voelt, maar gelukkig wel wat ontspannender...
Kan me voorstellen dat je wel verdrietig bent, je had gehoopt dat je snel van pfeiffer af zou zijn (ben even kwijt hoe lang jij nu pfeiffer hebt, maar ook al best lang volgens mij), net zoals ik dat ook gehoopt had. Het is niet erg dat je soms verdrietig bent, bij mij geeft het soms een opluchting. Ik had van de week ook een dag dat het echt even niet goed ging en even boos was op mezelf. En werd daardoor ook verdrietig, voor anderen is dat vaak moeilijk te begrijpen dat je gewoon even in een dipje zit. Ik begrijp dat wel hoor!
Ik denk ook wel eens is dit echt nog pfeiffer of iets anders, ik denk dat je hier maar niet al te veel over moet nadenken...
Hoe is het eigenlijk op je werk? Hou je dat nog een beetje vol? Hoeveel uur doe je nu?
Succes volgende week bij de maatschappelijk werkster, ben benieuwd wat zo iemand voor je kan betekenen.
Doe een beetje rustig aan, en geniet van de dingen die nu wel beter gaan.