Hoi hoi,
Nou het sporten lijkt te werken! Begin steeds meer aan te kunnen!
Vanochtend naar de sportschool geweest: 2 km geroeid, rondje krachttraining, buikspierplezier (10 min les), 13 minuten gefietst. Thuis de afwas gedaan. Boodschappen gedaan, bril opgehaald in de stad en wat geklust in de tuin.
Ben nu dan ook wel moe hoor, maar ik weet dat ik er weer van herstel! Lig nu wel al meer dan 2 uur op de bank, maar ik merk echt verbetering!
Wat ik verder nu nog gebruik is chlorella, 3 x 6 tabletten per dag, vitamine c, en sole (ff googelen is erg interessant!)
Ik drink veeeel kruidenthee oa guaranay (= lapacho met yerba mate) en munt en brandnetelthee
Ik sport nu ongeveer 3 x in de week. En ga morgen beginnen met mijn offici?le eerste werkdag. 3 uurtjes om te beginnen en dan zaterdag weer.
De leegte van het niet-roken is er nog steeds wel, maar ik hou vol!
Ben vandaag 6 weken gestopt!
Ik heb echt het idee dat ik aan het veranderen ben, zeg maar 180 graden omgedraaid!
Eerst: roken, drinken, veel te hard werken, niet sporten
Nu: gestopt met roken, alcohol heb ik geen trek meer in (heeel raar), soms wel een glaasje champagne, ik werk voor niemand meer te hard, en ik sport nu!
Ik denk in mijn geval dat het ook wel nodig was en om ziek te worden en om 180 graden te draaien!
Maar ik ben er blij mee en hoop dat deze trend zich voortzet in een positieve spiraal omhoog!
Liefs