Alleen Pfeiffer??

Gestart door JordyL, 05 oktober, 2011, 11:10:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

magnetronnie

Citaat van: jetske op 17 oktober, 2012, 20:45:04
Sorry dat het zo moet maar als ze site van de lymevereniging lezen komen ze hoop ik op andere gedachten en meningen over weert en duitsland!
De site doet het vandaag wel en ik heb het verhaal kunnen vinden. Het probleem is alleen dat het verder helemaal niks zegt. Als ze naar dokter X in kliniek Y waren geweest en die had geroepen dat ze bacterie Z had, dan hadden de ouders dat gelooft. Het is onmogelijk nagaan wat het meisje echt heeft gehad.
En vergeet ook niet dat Lyme niet 1 ziekte is. De bacterie die Lyme veroorzaakt kan in eerste instantie de acute vorm van Lyme veroorzaken, maar daarna is er van alles mogelijk.. van chronische vermoeidheids- en pijnklachten, tot aan ernstige orgaanschade. Dat wordt op internet allemaal Lyme genoemd.
Dat is precies hetzelfde als met EBV, het kan Pfeiffer veroorzaken, maar bijvoorbeeld (in Afrika) ook een vorm van kaakkanker. Dat wil niet zeggen dat de mensen die hier op dit forum komen en langdurige klachten houden na Pfeiffer ineens ernstig gevaar lopen om eraan te overlijden.

Het grote probleem van labs als Weert en die in Duitsland is dat ze van alles beweren, maar bewijzen in de literatuur of door onderzoeken worden nooit geleverd. Die labs bestaan nu al zoveel jaar en als ik lees hoeveel mensen op internet daar honderden euro's uitgeven, dan hebben ze tijd en geld genoeg gehad om eens met bewijs te komen dat hun testen inderdaad beter zijn dan reguliere testen. Daar is echt niet veel voor nodig, een Lyme test kost niet gek veel en een onderzoek uitvoeren, schrijven en publiceren is ook niet heel erg lastig voor een arts.

Ik zie behalve wat instructies en een adres verder geen informatie over de labs, dus ik weet nog altijd niks over de betrouwbaarheid van de uitslagen.

Peetje

En dan nu echt einde discussie h?. Dit forum gaat over Pfeiffer, niet over Lyme. :)