Hoop voor ons allemaal?

Gestart door verotje, 23 september, 2011, 09:22:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

verotje

Hallo iedereen,

Hopelijk kom ik met wat hoop voor ons allen. :-*  Heb vandaag gebeld met een dokter die OZON-therapie geeft.  Zelf ken ik een andere dokter die het ook door hem heeft laten doen.  Hij zegt dat hij mensen met klierkoorts - ook al duurt t ziekteproces al meer dan een jaar (bij mij 1,5 jaar) kan helpen met Ozon-therapie.  Hij zegt dat er dan dikwijls nog andere zaken mankeren in je lichaam en dat zoekt hij uit.  Hij zegt dat t dan wel een lange intensieve therapie wordt.  Vrijdag 30 september ga ik s bij hem langs om allerlei testen te laten uitvoeren.

Zijn er mensen onder jullie die hiermee ervaring hebben?  Zou er hoop zijn voor ons allen?
:o :D
Liefs, Vero

lied89

Ik heb er geen ervaring mee. Eigenlijk ook nog nooit van gehoord. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij dit straks ervaart. Of het echt helpt en het effect heeft op je pfeifferklachten. Weet je ook wat hij doet als hij de testen uitgevoert heeft? Wat voor soort therapie is het? Laat je weten hoe je dit bevalt. Ben benieuwd...

Groetjes

Peetje

Ik heb er geen ervaring mee, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet geloof in allerlei 'wonder'therapieen. Al betekent dat niet dat je er geen baat bij zou kunnen hebben.
Ik ben dus wel benieuwd wat voor testen hij gaat doen, wat voor therapie je dan gaat krijgen en of je je er beter door gaat voelen. :)
Hou ons op de hoogte.

verotje

ja mensen ik houd jullie zeker op de hoogte ! Zelf geloof ik ook niet zo in alternatieve therapie?n, maar 2 dokters hebben t zelf gebruikt voor hun klierkoorts, dus ja, tis het proberen waard he?  Hopelijk kan ik jullie allemaal en mezelf helpen.

Groetjes

verotje

He mensen ! :o