Hoop voor ons allemaal?

Gestart door verotje, 23 september, 2011, 09:22:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

verotje

Hallo iedereen,

Hopelijk kom ik met wat hoop voor ons allen. :-*  Heb vandaag gebeld met een dokter die OZON-therapie geeft.  Zelf ken ik een andere dokter die het ook door hem heeft laten doen.  Hij zegt dat hij mensen met klierkoorts - ook al duurt t ziekteproces al meer dan een jaar (bij mij 1,5 jaar) kan helpen met Ozon-therapie.  Hij zegt dat er dan dikwijls nog andere zaken mankeren in je lichaam en dat zoekt hij uit.  Hij zegt dat t dan wel een lange intensieve therapie wordt.  Vrijdag 30 september ga ik s bij hem langs om allerlei testen te laten uitvoeren.

Zijn er mensen onder jullie die hiermee ervaring hebben?  Zou er hoop zijn voor ons allen?
:o :D
Liefs, Vero

lied89

Ik heb er geen ervaring mee. Eigenlijk ook nog nooit van gehoord. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij dit straks ervaart. Of het echt helpt en het effect heeft op je pfeifferklachten. Weet je ook wat hij doet als hij de testen uitgevoert heeft? Wat voor soort therapie is het? Laat je weten hoe je dit bevalt. Ben benieuwd...

Groetjes

Peetje

Ik heb er geen ervaring mee, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet geloof in allerlei 'wonder'therapieen. Al betekent dat niet dat je er geen baat bij zou kunnen hebben.
Ik ben dus wel benieuwd wat voor testen hij gaat doen, wat voor therapie je dan gaat krijgen en of je je er beter door gaat voelen. :)
Hou ons op de hoogte.

verotje

ja mensen ik houd jullie zeker op de hoogte ! Zelf geloof ik ook niet zo in alternatieve therapie?n, maar 2 dokters hebben t zelf gebruikt voor hun klierkoorts, dus ja, tis het proberen waard he?  Hopelijk kan ik jullie allemaal en mezelf helpen.

Groetjes

verotje

He mensen ! :o

Vandaag start ik mijn 1ste baxter ozontherapie ! :D  Ik heb er 15 voorgeschreven gekregen in combinatie met medicatie die schimmels in mij moet doden en ook een candida-dieet.  100 procent garantie op genezing kunnen ze me niet geven maar misschien zouden ze me wel al 40 procent kunnen beter maken.  Ik hou jullie op de hoogte en als t aanslaat hoop ik jullie allemaal te kunnen helpen, want die stomme geneesheren laten ons aan ons lot over en ik hoop uit gans mijn hart dat ik ons allemaal kan helpen !  :-*

Peetje

Ik zal voor je duimen dat je er baat bij hebt. :)

verotje

Net mijn 3de ozon baxter achter de rug en kvoel me toch al wat minder moe !  :-*

lied89

Tsjee zeg nu al minder moe...
Zou het echt werken?? Hoop voor je dat het steeds beter gaat.
Ben benieuwd...

verotje

Khoop t ook liedje, ik sukkel er al 2 jaar mee en hoop echt om ons allemaal te kunnen vooruithelpen  ;)

Peetje

Fijn voor je! Ik hoop dat die verbetering doorzet en ook blijft na de behandelingen. ?'

verotje

tja peetje maandag had ik mijn 3de ozon en voelde ik me veel beter, maar gisteren was ik helemaal niet goed  ???, vandaag mijn 4de baxter.....

Peetje

Pas op dat je niet gelijk te veel gaat doen als je je wat beter voelt, dan houdt die goede periode hopelijk wat langer aan. :)

verotje

Das waar Peetje, dat is altijd t gevaar he.
Lieve mensen, even wat evolutie: op mijn verjaardag (11/10) was ik jammer genoeg ziek en doodmoe, de dag erop, afgelopen woensdag dus, heb ik de grootste baxter ozon gekregen (16.000) en die dag voelde ik me goed.  Donderdag (de verjaardag van mijn verloofde) voelde ik me redelijk goed: heb een lekker menutje kunnen klaarmaken voor hem en moest enkel smiddags wat rusten (12u - 14u) en 's avonds (geslapen van 19u - 21 u).  Vrijdag voelde ik me eigenlijk redelijk lekker: heb de vaatwas kunnen legen, mijn was kunnen ophangen en dat was lang geleden voor mij !  Verder heb ik de hele dag eindelijk eens wat kunnen knutselen aan mijn huwelijksvoorbereidingen - door mijn ziekte nooit de energie gehad.  weliswaar was dit zittend werk (pc/tekenen) maar kom, anders had ik daar ook niet "de moed" voor en ik was zo gelukkig als wat!  volgens de verpleegster van de ozon zal ik in het begin wel wat terugvallen hebben maar geleidelijk aan moet je kunnen afbouwen naar bv 1 baxter in de week, om de 3 weken, om de maand, .... en soms kun je dan op moeilijke momenten terug een kuur komen doen en kun je er dan volgens haar terug weer tegenaan.  Ze zegt dat de meeste mensen terug kunnen gaan werken en sporten.  Ik moet zeggen mensen, zelf geloofde ik er niet in omdat ik er al 2 jaar mee sukkel maar ik moet zeggen, nu heb ik toch wel hoop, misschien kan ik van zittend werk evolueren naar s wandelen, wat meer fysieke arbeid, s eventjens sporten en dan werken?  Het zou wel kunnen dat ik mijn werk kwijt zal spelen door mijn ziekte maar daar wil ik nu even niet aan denken, we hebben maar 1 gezondheid he en we weten allemaal hoe rot t is.  Ik hoop dat ik jullie verder op de hoogte kan houden en jou Peetje samen met alle anderen kan helpen met "de ultieme oplossing".  ps Peetje: het zou ook helpen voor CVS-patienten..... ;)

lied89

Hoi,

We hebben al een tijdje niks meer van je gehoord. Vroeg me af hoe het nu met je gaat?
Gaat het nog de betere kant op of gaat het nog steeds op en neer?
Hoop dat je effect ziet nu na een tijdje. Ben benieuwd, hoop iets te horen...

Groetjes

verotje

Dag lied, ik neem nog steeds ozonbaxters en we zijn nu aan het afbouwen (eerst 2 baxters in de week, dan 1 op 5 dagen, dan 1 op de week....).  rustige dingen kan ik al doen (bv knutselen of zo) maar als ik bv iets intenser doe (bv 2 u de koelkast vanbinnen schoon maken) ben ik achteraf wel opnieuw moe hoewel dat in mijn ogen toch niet zeer zwaar is.  Toch ben ik al blij met de kleine dingen die ik kan en vind ik mezelf wel verbeterd, tot veel verbeterd zelfs.

Ik ga wel nog steeds nie gaan werken en weet ook niet wat dat dan zal geven als ik opnieuw fulltime ga werken.

Groetjes,
Veroke die toch blij is met haar ozonbaxtertjes

lied89

Hoi,

Fijn dat je in ieder geval af en toe zo wat vooruitgang ziet. Al is het maar een klein beetje zeg ik altijd maar.
Ik zou ook nog niet gaan werken als ik jou was. Eerst zorgen dat je je iets beter voelt nog en pas als je denkt dat je kan werken dan een beetje rustig aan opbouwen niet in een keer fulltime. Moet ik nodig zeggen. Ik werk nog niet maar zit op school, soms ook lange, vermoeiende dagen maar voor mij is het ook echt afleiding. Dat thuis zitten daar werd ik op een gegeven moment gek van.
Maar je bent nu al aan het afbouwen met de ozonbaxters? Hoe lang ga je die ozonbaxters eigenlijk gebruiken?

Ik ga zelf in december naar mesologie, een of andere alternatieve geneeswijze. Ben wel benieuwd wat me dat gaat opleveren...
Nou doe rustig aan en geniet van de kleine dingetjes die je al weer kan doen.

Groetjes