Welkom allemaal:(

Gestart door M@jka, 26 mei, 2011, 19:08:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

M@jka

Hallo,

Het is heel erg raar om hier weer te zijn. 5 jaar geleden heb ik Pfeiffer gekregen en na 4 maanden kon ik weer terug naar het normaal leven.
Nu +/- 4 weken geleden voelde ik me heel erg moe en vreemd. Bloed geprikt en ja hoor - alleen ziekte van Pfeiffer is uitgekomen. Dr. heeft mij zelf met de uitslagen gebeld en zei dat hij weer agresief aanwezig is in mijn bloed.
Ik wist het niet dat je het 2 keer kan hebben ???, maar het zit namelijk zo dat het dezelfde virus is maar door minder weerstaand - is die weer actief geworden.

Dus nu ben ik terug bij af. Al mij oude berichten hier gelezen... Mijn profiel bestaat niet meer maar berichten kon ik wel lezen. Heel apart... :-\

Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.

Groetjes allemaal,

M@jka

twijfelaar

Hoi M@jka,


Echt heel shit voor je, dat je het gewoon 2 keer krijgt.

Hoe gaat het nu in je dagelijks leven? Kun je nog wat doen, of lig je de hele dag op bed?

Xxxx Carola

M@jka

Hallo,
Ik lig niet de hele dag op bed maar ben wel heel erg moe. Net als 5 jaar geleden.
Ik baal ervan...
Toen heeft dat mij 4 mnd gekost om eruit te komen. ik ben nu een beetje ongeduldig en wil dat het snel voorbij is.

En hoe is met je? Kan je nog een beetje doen of ligt je op bed?

Groetjes,
M@jka

twijfelaar

Ja echt erg, dat je dat gewoon 2 keer moet doormaken!!

Ik werk zelf 20 uur, en slaap al iets minder als 4 weken geleden, heb vrijdag zelfs m'n middagdutje overgeslagen, daar ben ik erg blij mee!
Maar het duurt allemaal erg lang!


Xxxx Carola