mijn vriend heeft pfeiffer wie kan mij helpen??

Gestart door jopie, 14 mei, 2011, 20:42:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jopie

hallo,

sinds een maand nu heeft mijn vriend pfeiffer... (ik schijn er al een keer eerder mee in aanraking te zijn geweest maar daar heb ik nooit wat van gemerkt). Hij is echt heel ziek veel kotsen, hele zere keel, in middels al bijna 25 kg afgevallen en natuurlijk erg moe zijn de meeste klachten.

nu was mijn vraag hoe kan ik hem het beste helpen? ik vind het vreselijk om te zien hoe ziek hij is zonder dat iemand ook maar iets kan geven om hem sneller beter te maken behalve vitamine pillen....

hij zit al 4 weken thuis, kan niet helpen in huis en kan bijna nergens heen want alles breekt hem op dat is voor hem ook erg moeilijk en maakt zijn humeur en daarmee die van iedereen om hem heen ook niet beter...'


wie heeft tips voor mij om hem zo goed mogenlijk te helpen en voor hem om misschien een beetje dagvulling te krijgen??

alvast bedankt,


Liefs Jolanda

Peetje

Dagvulling is een lastige. Zoals je zelf al zegt, alles breekt hem op, dus hij kan heel weinig doen om de dag door te komen. Misschien dat naar muziek luisteren nog lukt, of een beetje TV kijken?
Ik had zelf momenten waarop ik het liefste maar alleen was, of in ieder geval niet de 'verplichting' had om te praten. Ik ken jouw vriend niet, dus kan ik je niet vertellen of je hem het beste met rust kan laten, of dat je beter bij hem kan blijven zitten om hem gezelschap te houden. Ik denk dat het voor hem wel belangrijk is dat je laat merken dat je er voor hem bent. Af en toe een knuffel kan wonderen doen.

Heel veel beterschap voor je vriend en veel sterkte voor jou. :)