Hoofdmenu

aften

Gestart door Lindaa-007, 10 april, 2011, 11:03:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lindaa-007

Heeee,

Ik heb vorige week gehoord dat ik pfeiffer heb. Ik ben nu al 2,5 week heel erg ziek met koorts, keelontsteking, pijn bij het slikken, m'n neus zit helemaal verstopt, oedeem, en natuurlijk ook heel vermoeid. Maar eergisteren kreeg ik opeens heel erg last van mijn tong, en ik heb nu aften aan de binnenkant van mn onderlip. Maar ik kan dus op mijn tong verder niks zien.. Weet iemand wat het is of hebben meer mensen hier last van?? Eten gaat al amper doordat slikken hartstikke pijn doet, en nu gaat het nog minder omdat mijn tong wel blauw lijkt!

Linda


maaike

Door een lage weerstand krijg je ook sneller dit soort dingen.

magnetronnie

"Bij het ontstaan van aften spelen verschillende factoren een rol. Een besmetting met een virus of bacterie kan de oorzaak zijn. Vaak krijgt zo'n ontsteking pas een kans bij verminderde lichamelijke weerstand."
http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz02.html

Ik heb er zelf ook om de haverklap last van.. erg lastig want ze doen gemeen pijn soms, vooral tijdens het eten. :(

Peetje

Ik kan hier eigenlijk weinig aan toevoegen, wilde ook zeggen dat aften vaak voorkomen als je weerstand laag is. En aangezien dat ook bij Pfeiffer het geval is, kan dat dus best samen gaan. Maar vervelend is het wel.