Hoofdmenu

Ik ben nieuw!

Gestart door (m), 07 april, 2011, 14:58:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

(m)

Hallo Allemaal

Ook ik heb pfeiffer ik loop vanaf de zomer 2010 dat ik mij niet lekker voel.
Allerlei onderzoeken gehad maar konden niks vinden.
Totdat in september het niet langer zo kon en de ziektewet ingegaan. Nog
een aantal keren bij de dokter geweest (die werd al flauw van mij heeft het niet op die manier gezegd maar was voor
mij duidelijk genoeg). 2 keer huisartsenpost geweest (ik had gewoon griep volgens hun) antibiotica gekregen voor
nierbekontsteking. Intussen zelf op zoek gegaan op internet en ik zelf dacht het al dat ik pfeiffer had. Totdat ik bij de dokter
kwam en ik niet meer kon praten niet meer eten of drinken mijn klieren zo dik als eieren, last van de milt, lever en al mijn gewrichten en helemaal onder de uitslag van de antibiotica
toen zei hij volgens mij heb je pfeiffer. En dat was ook zo. Ben in januari weer begonnen met drie dagen werken 2 uurtjes per dag en nu werk ik 3 en half uur per dag 3 dagen. Maar het gaat nog steeds niet goed. Ben gewoon echt moe last van allerlei kwaaltjes. Ik wil zo graag zeggen als iemand mij vraagt hoe het gaat dat het gewoon goed met mij gaat maar dat is niet zo. Op mijn goede dagen doe ik veelste veel, ze zeggen wel doe dat dan niet maar dat zit gewoon in het aard van het beestje dus de volgende dagen is het dan weer helemaal mis. Ook waar veel mensen zijn die allemaal praten dan krijg ik het niet meer allemaal mee, ik ben vergeetachtig, kom vaak niet op woorden. Gelukkig heb ik het getroffen met mijn baas en die geeft mij de tijd. En nu kwam de bedrijfsarts ermee dat het mss goed was dat ik met een revalidatie progamma mee kon doen.
En daar ben ik achteraan geweest en dat ga ik nu doen heb heel veel zin aan en ik hoop echt dat ik mij daar mss beter door ga voelen.
Ik heb in de tijd dat ik pfeiffer heb heel veel op deze site gelezen en daardoor heb ik het wel wat makkelijker gehad ik dacht owkee dat hoor bij pfeiffer en dat ook dus dat gaf mij wel een stukje rust. Dus nu vond ik het tijd om mij zelf voor te stellen. Veel sterkte allemaal

maaike

Wat een gedoe! Maar wel fijn dat de werkgever en bedrijfsarts begripvol zijn en goed meedenken. Dat gebeurt ook niet altijd. Ik hoop dat je er baat bij hebt. Het is sowieso al goed als je wat beter weet hoe je je dag het beste kunt indelen als je zo weinig energie hebt.

PeterkeSei

Welkom ,

Heel veel sterkte met alles ;)

Peter Seijen

Peetje

Inderdaad fijn dat je werkgever je de tijd geeft om te herstellen. Wat voor revalidatieprogramma ga je doen? En laat je ons alsjeblieft weten of je er baat bij hebt? :)

Beterschap!

Marijke

van harte welkom! en beterschap natuurlijk!  :)

(m)

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben van de week op gesprek geweest bij revalidatie arts.
En ik ga volgende week donderdag beginnen! Hij zegt ook je moet
echt langzaam opbouwen. Dus we zullen zien hoe het gaat.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes

Marijke

Hoi welkom op dit forum!  ;D

het klinkt allemaal erg bekend! Ik ben ook in Januari weer langzaam begonnen met een paar uurtjes werken. Maar je doet snel te veel inderdaad, omdat je zo graag vooruit wil. Maar met te veel doen ga je juist achteruit helaas. Probeer ego?stisch te zijn en denk alleen aan je zelf. Dat heb ik wel geleerd. Je gezondheid is nu het belangrijkste!

betershap! :)

(m)

Hallo allemaal!

Nou ik ben inmiddels een aantal weken bezig met het revalidatie progamma bezig.
En ik moet zeggen dat ik er wel baat bij heb. Ik heb weer wat meer conditie.
Het gaat allemaal langzaam. Maar in ieder geval de goede kant op.
Ik vind het alleen best wel moeilijk om met tegenslagen om te gaan.
Dan heb ik bv een aantal goede dagen achter de rug.. en dan opeens uit het niets weer
een fikse keelontsteking (dat was net voor dat ik met het revalidatie progamma zou beginnen)
of heel snel verkouden worden...en s avonds gewoon moe om wat te doen. Ik heb dan een soort schuld gevoel
tegenover mijn vrienden dat ik s avonds bv niet even langs ga om een bakkie te doen. (zij geven mij dit schuld gevoel niet hoor)
Tis gewoon moeilijk om op de mindere dagen ook positief te denken zeg maar. Maar ik doe mijn best.
En daar helpt het revalidatie progamma mij ook wel...ook al heb ik een slechte dag ik ga daar wel heen.. en na die tijd ben ik toch wel
trots op mijzelf dat ik heen ben gegaan!