Hoofdmenu

Misselijkheid

Gestart door Loes2011, 21 maart, 2011, 10:36:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loes2011

Hallo iedereen,

De voornaamste klacht van mijn (nasleep) pfeiffer is eigenlijk dat ik constant misselijk ben. Als ik wat eet dan valt het echt als een baksteen op m'n maag. En ik ben al zo dun, dus ik kan het eigenlijk niet hebben dat ik nog meer afval. Ik probeer niet te vet te eten en me rustig te houden in de klas als ik kotsmisselijk ben.

Er zijn wel dagen dat het wat beter gaat (meestal weekend omdat ik dan wat beter kan uitrusten, ik heb trouwens geen last van vermoeidheid verder) maar ik kan me op school echt totaal niet concentreren omdat ik steeds het gevoel heb dat ik moet overgeven. Ik heb het ook steeds h??l koud en dan weer wat warmer. Heeft iemand van jullie ervaring/tips/hetzelfde als ik?

Marijke

Hoe oud ben je? Je bent toch niet zwanger toevallig?  ???

Loes2011

Ik ben 16 en ik kan echt onmogelijk zwanger zijn aangezien ik geen vriend heb en heb gehad.

maaike

Ik had dat niet toen ik Pfeiffer had, maar ben wel heel veel misselijk geweest sowieso in m'n leven. Had voor de zekerheid maar een plastic zakje in m'n tas. Maar is dat begonnen met de Pfeiffer? Kan misschien met de lever te maken hebben die tijdens Pfeiffer wat aangedaan kan zijn.