Raar verloop..?

Gestart door Loes2011, 21 maart, 2011, 10:27:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loes2011

Een paar maand geleden was ik een week ziek. Soort 'stoned' duf gevoel (nooit drugs gebruikt maar ik denk dat het zo voelt), hangerig, keelpijn en koorts. Een griepje dus, dacht ik. Maar een paar weken daarna kreeg ik weer keelpijn, dit keer niet moe maar wel gepaard met hartstikke misselijk zijn. Ik dacht weer aan een lichte verkoudheid. De laatste paar weken heb ik constant last van kotsmisselijk zijn en me niet kunnen concentreren als ik op school zit. Ik moet helemaal gestrekt achterover zitten, anders moet ik zeker weten overgeven. Ook heb ik het idee dat ik koorts heb. Dit is dus heel erg vervelend. Moeheid heb ik niet zo heel erg last van dus ik dacht eigenlijk geen moment aan Pfeiffer.

Voor deze maagklachten ging ik dus naar de dokter en moest bloed prikken. Er kwam uit dat ik Pfeiffer heb gehad, maar dat mijn lichaam dit virus nu aan het 'opruimen' is en ik dus in de nasleep zit. Hij denkt dus dat ook mijn maagklachten daar vandaan komen. Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die dit enigzins herkennen en die me tips kunnen geven hoe ik ermee om moet gaan! Ik hoop op dit forum ook lotgenoten te treffen maar ik weet eigenlijk zeker dat ik dan goed zit ;).

Peetje

Voor dat laatste zit je hier zeker goed. :)
Zo misselijk als jij het beschrijft, herken ik het niet van mezelf. Bij mij was het meer een soort van te moe om te eten en totaal geen trek hebben als ik een terugslag had. En soms voelde het wel alsof m'n eten een feestje aan het vieren was in m'n maag. Maar echt daadwerkelijk misselijk en het gevoel hebben dat ik moest overgeven, nee, dat heb ik nooit gehad, gelukkig.

Marijke

Ik heb een periode gehad dat ik geen eetlust had en een beetje een misselijk gevoel. Dus heel raar klinkt dit niet voor mij.