mijn verhaal...

Gestart door Aylatje, 09 maart, 2011, 16:12:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aylatje

ik hoop dat jullie de zin vinden om dit lange verhaal te lezen..
want het zit me niet echt mee... :(

januari dit jaar kreeg ik hele erge last van me rug, ik zat gewoon letterlijk te janken van de pijn (en ik heb een hele hoge pijngrens) ook is pijn in je rug niet helemaal goed voor een meisje van 14.. ik ging naar de huisarts en ik bleek na onderzoek een hele erge blaasontsteking tegen nierbekken ontsteking aan te hebben. antibiotica slikken heel snel en het zou wel overgaan. na een week thuis zitten.. (veel school gemist) kon ik weer lopen en alles doen en ging ik weer naar school.
donderdag avond 10 februari kreeg ik echter hele erge last van pijn in mijn rechter onderbuik. na de gehele nacht niet geslapen te kunnen hebben naar huisarts die me doorstuurde naar het ziekenhuis. ze dachten aan een blinde darm ontsteking maar dat was niet acuut, waardoor ik een nachtje ter observatie in het ziekenhuis lag, weer niet geslapen. en zaterdag mocht ik naar huis, hoefde niet geopereerd te worden. was echter al een maand wat moe en lusteloos maar nu was het wel heel erg!! dinsdag naar chirurg kijken of ik niet toch nog geopereerd moest worden.. maar dat was niet nodig. in de tussentijd had ik tegen alle artsen en doktoren etc. gezegd dat ik zo super moe was en was al 4x bloedgeprikt op leverwaarde de eerste dag in het ziekenhuis vrijdag dus was mijn leverwaarde 175 moet 40 zijn dus veelste hoog. maar ze dachten niet aan pfeiffer.... ik moest nadat ik bij de chirurg was geweest een week daarna naar de kinderarts. en mijn moeder zei: ik wil dat ze nu geprikt wordt op pfeiffer. uiteindelijk deden ze dat en bleek dat ik het had. waarschijnlijk al een maand of 2.
ik snap nog steeds niet dat ze in het ziekenhuis de eerste dag niet geprikt hebben als ik zo vaak aangeef dat ik super moe ben. maar dat zal aan mij liggen  ???

ik ga nu per dag 3 uur naar school, want het gaat wel ietsje beter. ik kon namelijk een week amper slapen 's avonds. maar ik slik nu 0,5 mg melatonime. en dat helpt wel.

heel erg bedankt alvast van het lezen van dit lange verhaal :)

lied89

Geeft niet om zo'n lang verhaal te lezen hoor. Daar zijn we hier voor op dit forum. Andermans verhalen lezen, begrijpen en steunen.
Je verhaal klinkt erg bekend. Ik heb deze klachten alleen niet aan het begin van pfeiffer gehad maar een paar weken terug. (heb als sinds febr. 2010 pfeiffer).
Ik had dezelfde klachten alleen omgekeerd. Ik ben in de kerstvakantie geopereerd aan mijn keelamandelen. Een week erna kreeg ik verschrikkelijk veel buikpijn (rechterkant), wist niet waar het vandaan kwam. Ook bij mij dachten ze blinde darm ontsteking. Maar toch was dat het niet. Twee dagen erna ook nog eens verschrikkelijke rugpijn. Volgens mijn huisarts zijn het spieren, alhoewel ik daar soms wel eens aan twijfel. Kon me niet voorstellen dat dat ook zo'n ondraagbare pijn met zich kan meebrengen. Maar goed nu nog steeds regelmatig last van rugpijn.
Raar dat ze inderdaad niet eerder op pfeiffer geprikt hebben, aangezien je zo'n hoge leverwaarde hebt, maar ja doktoren...
In iedergeval veel beterschap en hopelijk kun je op deze site een beetje steun vinden!
Groetjes

Aylatje

Heel erg bedankt voor de reactie, en wat rot dat jij dat ook allemaal heb meegemaakt !!
jah, terwijl ik wel zovaak aangaf dat ik zo super moe was en dan nog niet prikken op pfeiffer...
ik moet woensdag weer naar de kinderarts.

Marijke

hoi aylatje

Wat een naar verhaal zeg! Het is jammer dat de doktoren niet meteen gezien hebben dat het Pfeiffer was. Hoe is het nu?

Wel goed dat je toch al 3 uur naar school kan! Maar goed, als je jong bent herstel je vaak toch sneller. Ik heb pfeiffer nu voor de tweede keer en het duurt bij mij veel langer dan de eerste keer toen ik 20 was. Nu ben ik bijna 28 en al ruim een half jaar ziek.

Beterschap iig!  :)


Aylatje

Hayhay

Bedankt voor de reactie :)
Ik ben naar de ka geweest maar die zei dat ik gewoon nog rustig aan moest doen meer niet.
Ik voel me wel beter na die 2 weken.
Ik ga nog steeds 3 uur na school.
Ik kan nog steeds niet goed slapen dat melatonime helpt voor Gwen meter.

Dat was het wel.

XxX my