Bioresonantie therapie!!

Gestart door Muisje, 03 maart, 2011, 14:51:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muisje

Heeft iemand ervaring met bioresonantie therapie?

Muisje

Heb voor morgen een afspraak gemaakt! Vindt het erg spannend maar verwacht er maar niet teveel van. We zien wel.

Peetje

Ik ben benieuwd. LAat je ons nog weten hoe het is gegaan? :)

Bob_tails

Bioresonantie therapie geneest niet,ondanks dat men anders beweerd!


Muisje

Heb jij er ervaring mee bobtails? Ben zelf ook wel sceptisch hoor....verwacht er niet teveel van eigenlijk!

Muisje

Gisteren mijn eerste scio bioresonantie behandeling gehad! Tja...wat zal ik ervan zeggen. Ging er met een sceptisch gevoel naar toe maar wilde het toch graag proberen. Het is best raar om te ondergaan. Je krijgt een band om je hoofd, polsen en enkels. Dan gaat een apparaat d.m.v. trillingen meten waar de problemen zitten. Hier voel je helemaal niks van. Daarna kreeg ik een behandeling t.a.v. de extreme vermoeidheid die ik heb. Naar huis gegaan met een flesje wat ik twee keer per dag moet slikken. (aantal druppels) Ook wat korrels gekregen. (homeopatisch)

Kan er nog niks van zeggen. Had bij een aantal gelezen dat ze direct resultaat merkten maar dat heb ik niet. Ben vandaag ook moe dus kan niet zeggen dat ik ineens verandering merk.

Blijf dus sceptisch maar we wachten het even af....heeft misschien ook tijd nodig. Over een maandje moet ik weer.

Blijf ook nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die dit hebben ondergaan.

Bob_tails

In 2004 een viertal keren in Veldhoven geweest met zoiets soortgelijks.
Een behandeling duurde ca.1,5 uur en er waren altijd aardig wat mensen.
Na de 4e keer ermee gestopt...

Natuurlijk lees je alleen maar "positieve reacties".
Is toch logisch!
Hieruit concluderend kan ik alleen maar zeggen: KASSA !!

Trillingen waar de problemen zitten?
Lijkt mij heel stug!
Het is maar net wat je geloven wil.

En verder weet ik dit van mensen op forum van Stichting B12-tekort.

Kan alleen maar zeggen, wees hier voorzichtig mee.
Je wordt al snel blij gemaakt met een dooie mus,en daar schiet jij niets mee op.

m.vr.gr.

Bob_tails

acupunctuur wil ook nog wel eens afdoende helpen....