Keelontsteking, keelamandelen laten knippen enz...

Gestart door lied89, 07 december, 2010, 19:57:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lied89

Hallo,

Een paar weken geleden vroeg ik op dit forum naar ervaringen van jullie met het knippen van keelamandelen.
Inmiddels heb ik met veel moeite besloten toch mijn keelamandelen te laten knippen. Dit gaat waarschijnlijk in de kerstvakantie gebeuren. Heel erg leuk? Dat wordt een leuke vakantie maar niet heus. Ik zie er ook ontzettend tegen op...

Ik heb op dit moment namelijk weer een keelontsteking waar ik niet blij van wordt. Het duurt nu al twee weken en er zit nou niet veel verbetering in. Steeds een kriebelhoest waardoor ik veel pijn in mijn buik kreeg, nu heel veel pijn in mijn rug die niet ophoudt. En de dokter geeft dan het advies steeds aan mij om meer te bewegen, nou met zoveel pijn lukt dat echt niet!
Heb inmiddels de tip gekregen om veel honing te eten. Ik doe het in de thee, mijn kriebelhoest is hierdoor een stuk minder geworden, misschien ook een tip voor anderen?
Als er nog andere tips zijn, zijn die altijd welkom!
Ik ben het nu wel een beetje zat met al dat gedoe. Wil weer een keer kunnen zeggen dat ik me fit voel. Dan ben ik waarschijnlijk niet de enige, iedereen op dit forum denkt daar waarschijnlijk hetzelfde over!

Groetjes

Peetje

De kerstvakantie is alweer voorbij, dus waarschijnlijk ben je inmiddels geopereerd. Hoe gaat het nu met je? :)

lied89

Bedankt Peetje voor je reactie.
Het klopt dat ik inmiddels geopereerd ben. Ik ben op 27 december geopereerd aan mijn keelamandelen. De operatie is goed gegaan, alleen heb wel veel pijn gehad. En veel moeite met eten natuurlijk ook. Helaas gaat het nu nog niet veel beter. Ik heb zondagnacht, maandagnacht en vanochtend in het ziekenhuis gezeten bij de huisartsenpost en spoedeisende hulp. Mijn keel heeft tot zaterdag heel erg veel pijn gedaan en heb tot dan toe ook het maximum aantal paracetamols geslikt. Sinds zondag zakte de pijn iets en daarom ben ik minder paracetamols gaan slikken. Maar toen kreeg ik vanaf zondag pijn in mijn buik en ?s avonds werd de pijn zo heftig dat we naar de huisartsenpost geweest zijn. Daar vertelde de arts dat mijn darmen niet goed werkte en stuurde me naar huis alleen met extra pijnstillers. Maandag overdag ging het redelijk maar ?s nachts weer vreselijke pijn, niet te houden gewoon. Weer huisartsenpost en werd uiteindelijk doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Daar hebben ze bloed geprikt, ze vermoedden eerst een blinde darmontsteking maar konden niets vinden wat daar op wijst. Dus werd ik om 1 uur ?s nachts naar huis gestuurd en moest om 9 uur weer terug komen om opnieuw bloed te laten prikken. Ik kon amper de auto nog instappen zo?n pijn had ik, kon mijn been niet optillen. Nou vanochtend dus weer naar het ziekenhuis. Weer bloedprikken, kwam weer niks uit. Toen foto laten maken, ook niks. En tot slot nog een echo laten maken. Niks wees er op dat het een blindedarm ontsteking was en konden verder ook niks anders vinden. Ben weer naar huis gestuurd en verga nog steeds van de pijn. Weet nog steeds niet wat ik dus heb. Ik heb nu ook enorme pijn in mijn rug en weet gewoon niet hoe ik moet zitten.
Het wordt er allemaal dus nog niet beter op?

Groetjes


Peetje

Au. Wordt er 1 probleem verholpen, krijg je er een ander voor terug. Ik hoop voor je dat ze snel gaan vinden waar die pijn vandaan komt.

lied89

Ja, denk je eindelijk de goede kant, althans dat hoopte ik op te gaan, krijg je er weer iets nieuws bij. Maar ja, het is maar weer afwachten. Moet morgen naar de huisarts, weet niet precies wat hij gaat doen, dat zien we dan wel weer.