Keelamandelen knippen??

Gestart door lied89, 18 november, 2010, 21:17:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lied89

Hallo,

Ik heb zoals ik in mijn voorstelbericht geschreven heb al 9,5 maand de ziekte van Pfeiffer. Omdat het maar niet over gaat en ik er zo van baal dat ik niet kan doen wat ik wil doen ben ik een paar weken geleden naar een internist doorgestuurd. Zij heeft allerlei onderzoeken gedaan. Daar is niets nieuws meer uitgekomen. Ze vertelde dat ik geduld moet hebben en dat Pfeiffer wel langer dan een jaar kan duren.
De internist heeft mij wel doorgestuurd naar een KNO-arts. Dat omdat ik nog steeds veel last van keelpijn heb en een ge?rriteerde neus. Ze vertelde mij vandaag dat ik ontstoken keelamandelen heb. Ze zei dat ik erover na moest denken om mijn keelamandelen te laten verwijderen. Klachten van ontstoken keelamandelen kunnen namelijk ook moeheid zijn. De ontstoken keelamandelen zijn ontstaan volgens haar door de ziekte van Pfeiffer. Mijn vraag is nu of iemand die ook Pfeiffer heeft of heeft gehad dit verhaal kent. Zijn de keelamandelen bij iemand met Pfeiffer er ook uitgehaald? Zo, ja heb je er baad bij gehad? Heb je minder klachten daardoor gekregen?
Ik ben erg benieuwd naar reacties van anderen. Ik twijfel er namelijk aan om mijn keelamandelen te laten knippen. Het is natuurlijk niet niks?

Groetjes Lydia

Peetje

Als mijn geheugen me niet al te erg in de steek laat, heeft Davina haar amandelen laten verwijderen. Moet je dus haar topic opzoeken. Ben vandaag te moe om er zelf naar te zoeken. Als ik het niet vergeet, zoek ik er later nog wel een keer naar. :)

lied89

Bedankt Peetje voor je reactie.
Heb inmiddels zelf al naar het topic gezocht.

Mochten er nog meer mensen zijn die de keelamandelen
geknipt hebben hoor ik graag ook jullie reactie!