Hoofdmenu

Hallo!

Gestart door Mandarijn, 18 november, 2010, 19:05:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mandarijn

Hee allemaal, ;D

Ik ben Joiya en ik ben 16 jaar. Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik pfeiffer heb. Best balen natuurlijk, zeker nu ik dacht dat ik er net vanaf was! Vorig schooljaar heb ik namelijk het hele jaar met cytomegalie (ook wel CMV genoemd geloof ik) rondgelopen en ging ik voornamelijk gewoon hele dagen naar school. Vlak voor het einde van het schooljaar was ik er eindelijk vanaf, maar dit schooljaar kreeg ik opeens last van bultjes op mijn hoofd en in mijn nek. Dit bleken mijn lympfeklieren te zijn die waren opgezwollen en ik moest een bloedtest doen. En daaruit bleek dus dat ik pfeiffer had... balen!  >:(
Nu was ik online een beetje naar informatie over pfeiffer aan het zoeken, toen ik op dit forum terecht kwam. Volgens mij is hier wel veel informatie te vinden en kan ik hier goede antwoorden op eventuele vragen krijgen, dus vandaar dat ik lid ben geworden :)
Nja, volgens mij heb ik mezelf zo wel genoeg voorgesteld  :D

XxJoiya :-*

Peetje

Welkom!
Kijk rustig rond en als je een vraag hebt waar nog geen antwoord op is gegeven, maak dan gerust zelf een topic aan. We helpen je graag, als we dat kunnen. :)
En natuurlijk beterschap.