Hoofdmenu

tandarts !!!

Gestart door gekje, 14 november, 2010, 13:52:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

gekje

hoi ik heb pfeiffer gehad of heb het nog maar mijn probleem is ik moest naar de tandarts en die zei je hebt veel gaatjes terwijl ik elke dag me tandenpoets en nu moet ik een maand later de gaatjes laten vullen maar in de maand zijn der wel 6 bijgekomen tjah this enorm veel terwijl ik me tanden nog beter ben gaan poetsen

weet iemand of het iets met pfeiffer te maken kan hebben ??


magnetronnie

Geen idee, maar ik ben heel benieuwd naar meerdere reacties.

Ik heb de afgelopen paar jaar in totaal meer dan 15 (kleine) gaatjes gehad, terwijl ik toch eigenlijk best goed poets, en paar weken geleden ontdekte de tandarts weer een paar kleine gaatjes. Ik heb mezelf ook wel eens afgevraagd of het een met het ander te maken kan hebben, maar verder nog nooit iets over gelezen of gevonden. Ik k?n het me wel voorstellen aangezien speeksel diverse stoffen uit het immuunsysteem bevat, en laat een verminderd immuunsysteem nou net een groot probleem zijn bij Pfeiffer. Minder goed speeksel zou dus kunnen betekenen dat bacteri?n vrij spel hebben en gaatjes veroorzaken.

Peetje

De verminderde weerstand theorie klinkt inderdaad aannemelijk, maar ik heb er persoonlijk totaal geen last van gehad, terwijl ik toch echt periodes heb gehad waarin tanden poetsen niet bepaald hoog op m'n prioriteitenlijstje stond. Bovendien was ik het kaartje kwijt wwaarop stond wanneer ik weer voor controle moest en was ik uiteindelijk zo'n 1,5 jaar niet bij de tandarts geweest.
Maar het enige wat ik ervan merkte, was dat er aardig wat tandsteen weggehaald moest worden.

Kan het misschien zijn dat jullie zoete dingen zijn gaan eten in een poging meer energie te krijgen? :)

gekje

naja ik heb nu dus enorm veel gaatjes maar de tandarts gelooft me niet :S en ik heb enorm laag immuumsysteem gehad 
moet vrijdag weer heen om alles te laten vullen en ben benieuwd wat hij gaat zeggen