Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door Aicirtap, 04 november, 2010, 18:18:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aicirtap

Zo, laat ik me dan ook maar even voorstellen.

Mijn naam is Patricia, 24 jaar.  Ik werk fulltime als hoofd dierenverzorging in een dierenasiel, waar ook nog eens een aantal vrijwillige uren bij op komen. Verder ben ik vrij fanatiek met sporten, er gaat haast geen dag voorbij dat ik daar niet mee bezig ben.

Vanaf eind mei merk ik dat ik minder energie heb. Na verschillende testen (soorten bloed, soa, urine) is er dan een paar weken terug toch uitgekomen dat ik de ziekte van pfeiffer heb. Eigenlijk wel het laatste waar ik zelf aan gedacht had, niet iets waar mijn eigen dokter aan gedacht had, maar waar een invaller wegens zijn vakantie aan dacht.
Goed, ik ben dus al blij dat het iets onschuldigs is. Al valt het me wel erg zwaar om rustig aan te doen.

Ik heb me hier aangemeld om te kijken of er middelen/manieren zijn om het proces te versnellen.
Waar kan dat beter dan hier?

Goed, ik neem aan dat dit wel voldoende info is. Zo niet, dan lees ik het wel! :)

Aicirtap

#1
20x gelezen, 0 reacties.

Zo zo, dit behoort dan wel tot de nette fora.

Peetje

Allereerst welkom op het forum. :)
Je bent inderdaad op de juiste plek als je tips zoekt, of gewoon even je frustraties af wilt reageren. ;) Kijk rustig rond en als je vragen hebt, mag je natuurlijk altijd daarvoor een topic openen.

En uit nieuwsgierigheid, nette fora? De leden zijn hier inderdaad best netjes, maar ik zie het verband met de 0 reacties niet. Of bedoel je dat de boel hier niet vol gespamd wordt? :)