Pfeiffer en leverontsteking

Gestart door Beckie99, 29 oktober, 2010, 13:00:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beckie99

Hallo allemaal,

Zo'n 3 weken geleden had ik griepachtige symtomen en weer een nierbekken ontsteking .
Na ruim een week op antibiotica te hebben gezeten bleef ik zeer hoge koorts houden dus vond de huisarts het verstandig om mij op te laten nemen .
Na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis bleken mijn leverwaarden niet goed , mijn nieren vertoonden ook wat problemen . Ook zagen ze vergrote lymfeklieren in mijn buik rond de aorta . Ook werdt ik steeds geler en bleef de koorts erg hoog . Toen snachts weer mijn koorts zo hoog was is de dokter gebeld en hebben ze mij een combinatie infuus gegeven
Pas na ruim een week konden ze mij vertellen dat ik Pfeiffer had, volgens de artsen konden ze zien dat ik het nooit eerder had gehad en dat het nu op mijn 52e vrij uniek was.
Ik mocht toen de volgende dag naar huis met de nodige resstricties. Pas op met vet , kruiden ,conserverings middelen want daar kan je lever nu niet tegen.
Ik heb ook hier en daar nog wat uitslag , dat schijnt te komen omdat je afval stoffen niet goed wegkunnen . Ik heb van de week weer bloed geprikt en hoor a.s maandag de uitslag .
In mijn geval schijnt herstel heel lang te kunnen gaan duren. Ik loop ook moelijk omdat er weinig kracht in mijn benen zit . Het advies van het ziekenhuis was ook om een rolstoel te halen en die gebruik ik nu ook. Heeft iemand hier ook deze vorm van pfeiffer meegemaakt? En hoe is dat verlopen? Groetjes Reini

Peetje

Bij mij is het niet op m'n lever geslagen, gelukkig, maar ik was met 34 jaar ook al een wat oudere patient. De meesten krijgen het toch wel in de pubertijd, maar er zijn hier op het forum wel meer leden boven de 30.
Pfeiffer verloopt voor iedereen anders. Het is daarom moeilijk om te voorspellen hoe lang het kan gaan duren. Al heb ik wel het idee dat je er meer last van hebt als je al wat ouder bent.
Laat je verder niet afschrikken door sommige verhalen hier op het forum. Degenen die er lang last van hebben, blijven hier hangen. Wie snel geneest, zie je meestal niet meer terug. :)