eenzaam

Gestart door Jillxx, 25 oktober, 2010, 12:57:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jillxx

Heey

Ik heb al ruim een jaar Pfeiffer en IEDEREEN verliest zijn interesse in mij :(. Ik kan er alleen met mijn ouders over praten, vrienden komen nooit meer langs en lopen achter mijn rug om te lullen! Ik heb helemaal niemand meer, ben 17 en zit in de examenklas. Ik voel me vreselijk eenzaam. Ik kan heel af en toe naar school, maar verder..

Peetje

Vervelend he. In het begin is iedereen nog vol belangstelling, maar als het wat langer gaat duren, dan ben je blijkbaar niet meer interessant, of je wordt voor aansteller uitgemaakt.
Het is hier al vaker gezegd, door Pfeiffer leer je je vrienden wel kennen.
Gelukkig mag je hier altijd even je frustraties af komen reageren, dat scheelt nog een beetje.
Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte en beterschap wensen. :)

Lauriennie

Hoi,

ik heb precies hetzelfde, het is ?cht niet normaal,
ik kan niet weg van huis (niet verder dan 5 minuutjes lopen) kan nog geen auto rijden, helemaal niets.
Het is zo vervelend dat je nou ineens eigenlijk weinig ?chte vrienden hebt.
Ik snap je helemaal!  :-[

Sterkte!

Nicole

Ook ik kan mezelf vinden in je verhaal.
Zo leer je je echte vrienden wel kennen he. Natuurlijk is het ook heel wat wat wij onder de leden hebben en zal het moeilijk te bevatten zijn voor mensen. De mensen die dit wel kunnen, of niet kunnen en je toch steunen, zijn de echte belangrijke mensen in je omgeving. Helaas is mijn vriendenkring ook weggevallen en heb ik niet veel mensen over waarvan ik weet dat ze mijn situatie echt begrijpen. Ik zou willen dat ik je goede hoop kon geven maar helaas. Maar je hebt dit forum gevonden en daardoor ook vele nieuwe vrienden en vriendinnen waarbij je hard mag luchten of over andere dingen kan praten. Want wij begrijpen je allemaal!

Aylatje

ik ook... ik was 2 weken niet naar school ga ik (hele prestatie voor mij, 3 uur per dag naar school) zeggen mijn vriendinnen dat iedereen over me zegt dat ik het fake en dat ik me aanstel...  :( nu al komen me vriendinnen een stuk minder vaak langs, vraag me af of zij het wel geloven lekkere vrienden :(
sterkte :-*

Jillxx

Citaat van: Aylatje op 09 maart, 2011, 16:17:41
ik ook... ik was 2 weken niet naar school ga ik (hele prestatie voor mij, 3 uur per dag naar school) zeggen mijn vriendinnen dat iedereen over me zegt dat ik het fake en dat ik me aanstel...  :( nu al komen me vriendinnen een stuk minder vaak langs, vraag me af of zij het wel geloven lekkere vrienden :(
sterkte :-*

wat erg voor je zeg!
Bedankt voor jullie positieve reacties.
Ik ken het helemaal wat je zegt, ik heb bijvoorbeeld een toets uitgesteld en dan beginnen mijn vrienden met: ''Had je er weer eens geen zin in?'' WTF!?! Het is al zo sneu voor jezelf en dan gaan anderen je ook nog lekker naaien, naja iedereen ook sterkte!  :-*
EN IK GA WAARSCHIJNLIJK SLAGEN  :)