kan pfeiffer steeds terug komen ???

Gestart door mav, 04 oktober, 2010, 14:45:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mav

Ik dacht dat ik na 3/4 jaar pfeiffer in april er klaar mee was. Nog wel wat restverschijnselen maar het ging ok. Nu na maanden van veel stress en ellende en een periode van een week of 5 - 6 bijna niet slapen lijkt het wel of de Pfeiffer weer helemaal terug is. (slaap nu sinds paar weken wel weer ok)
Dood- en doodmoe. Na opstaan en aankleden helemaal rillerig en eigenlijk te moe om naar het werk te gaan. Zwaar hoofd, gevoelige hals (waar de klieren zitten). Eigenlijk het gevoel dat je ieder moment griep kan krijgen. Mijn hele lijf voelt zwaar aan en is pijnlijk. Alles is te veel, vrij snel emotioneel, etc. etc. Voelt eigenlijk hetzelfde aan als een jaar geleden toen ik de uitslag kreeg dat ik actieve Pfeiffer had.  :(
Maar nu de vraag: kan het nu weer Pfeiffer zijn ?? Als je het eenmaal hebt gehad kan je het toch niet weer krijgen. En mocht dit wel kunnen........kan je dit bij bloedonderzoek zien.  ???  ???  ???

Peetje

De meeste artsen zullen je vertellen, dat je maar 1 keer Pfeiffer kunt krijgen, maar er zijn hier op het forum meerdere leden, die het tegendeel bewijzen.
Het virus blijft in je lichaam aanwezig en als je weerstand laag is, kan het weer actief worden.
Als je echt weer actief Pfeiffer hebt, is dat in je bloed te zien. Het zou in jouw geval natuurlijk ook nog wel een terugval kunnen zijn. En dan is er ook nog de mogelijkheid dat je nu CMV hebt, het 'broertje' van Pfeiffer. Maar aangezien er momenteel een hoop mensen ziek zijn, zou ik ook de mogelijkheid niet uitsluiten dat je griep hebt, of een ander virus.
Als je klachten blijft houden, toch maar weer even naar de huisarts. Een gewone griep zou na 2 weken toch wel weer over moeten zijn.
In ieder geval heel veel beterschap. :)

mav

Thanks voor je antwoord. n griep of virus is het niet. Heb het al weken. Terugval kan wel. Nou ja...we zien wel weer hoe het loopt.