Erge transpiratie door Pfeifer?

Gestart door Carlijnnnn., 09 september, 2010, 18:56:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carlijnnnn.

Ik heb een klein vraagje, ik heb gister bloed laten prikken nadat ik in een half jaar wat begon met 2 keelontstekingen vlak na elkaar en daarna net na de zomer aan allebei de kanten een oorontsteking heb gehad en vaak last heb van verkoudheid, misselijkheid, hoofdpijn en overgeven. Ook heb ik de laatste week enorme last van vermoeidheid en heb ik het gevoel dat mijn eetlust opeens enorm is afgenomen en word er dus ook getest of ik Pfeifer heb. Ik ben ongeveer in 3 weken 5 dagen naar school geweest. De uitslag van die test krijg ik pas maandag.

Maar mijn vraag is eigenlijk als ik dus Pfeifer heb, zou dat de reden kunnen zijn dat ik ongeveer het laatste halfjaar bij elke inspanning van ongeveer een kwartier eindig met een hoofd zo rood als een tomaat en enorm zweet. Ook als ik naar school fiets (20 min) ik me kapot zweet als ik naar binnenloop terwijl ik op de fiets nergens last van heb. Ik heb hier pas na die keelontsteking last van maar ik heb opzich nogsteeds een prima conditie en ik voel me eigenlijk pas echt vermoeid na een lange dag school als ik thuiskom voel ik me wel echt uitgeput en kapot en wil ik gewoon echt liggen en helemaal niks doen.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft of misschien zelfs wel de zelfde ervaring?

Saskia2010

ik heb pfeiffer ook net, ik weet wel dat ik door het toch albijna nieks eten en niks doen dat mijn conditie ernorm is achteruitgegaan, dus ik zweet vaker en ben echt kapot als ik de trap op moet. das is eigenlijk een goede oefening ik moet trap op en af om bij me bed te komen, maar dat op gaat steeds lastiger en af makkelijker. ik weet niet of ik je vraag nu heb beantwoordt, maar dit is mijn ervaring

groetjes saskia2010

Peetje

Echt zweten ken ik van mezelf niet, maar ik sta nog steeds wel flink te hijgen na relatief geringe inspanning. Pfeiffer doet rare dingen met je lichaam, dus het kan er best bij horen.
Heel veel beterschap! :)

kevinos

Echt meer transpireren doe ik niet, maar ik heb wel klamme handen als ik een 'mindere' dag heb

Eigenwijs

Ik herken dit heel erg, alleen heb ik het niet alleen bij inspanning maar eigenlijk altijd. Ik heb op de meeste dagen continu klamme handen en het zweet onder m'n oksels staan... ook al zit ik de hele dag op de bank!
En dit is pas sinds de pfeiffer, dus ik denk dat dat ook de oorzaak is..